ديدار اعضاي هيأت نمايندگان اتاق بازرگاني قزوين با معاون وزير صنعت، معدن و تجارت

ديدار اعضاي هيأت نمايندگان اتاق بازرگاني قزوين با معاون وزير صنعت، معدن و تجارت

اعضاي هيأت نمايندگان اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي قزوين با معاون وزير صنعت، معدن و تجارت ديدار كردند.

به گزارش روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران، در ديدار اعضاي هيأت نمايندگان اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي قزوين با محسن صالحي‌نيا كه با حضور عضو هيأت مديره و معاون توسعه مديريت، منابع و امور استان‌ها، مشاور مديرعامل و مدير حراست و مشاور عالي مديرعامل اين سازمان همراه بود، بر پيشبرد اهداف مشترك و همكاري بيشتر در زمينه حمايت از صنايع كوچك، خوشه‌هاي صنعتي، شبكه‌هاي پيمانكاري فرعي، مديريت و توسعه صادرات غيرنفتي در استان صنعتي قزوين تأكيد شد.

اعضاي هيأت نمايندگان اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي قزوين همچنين در اين ديدار از زحمات و تلاش‌هاي مؤثر محسن صالحي‌نيا معاون وزير، رئيس هيأت مديره و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران و سياوش نظري مشاور مديرعامل و مدير حراست سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران با اهداء لوح سپاس، تقدير كردند.

در اين لوح سپاس كه به امضاي عبدالمحمد زاهدي استاندار قزوين و مهدي بخشنده رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي قزوين رسيده آمده است: صادرات غيرنفتي تجلي حمايت از توليد كالاي ايراني در پيشران اقتصاد ملي و گسترش بازارها در عرصه بين‌الملل بوده و نقش و جايگاهي كليدي در توسعه همه جانبه و پايدار كشور عزيزمان دارد. بدون ترديد تحقق اهداف ترسيم شده در چارچوب سياست‌هاي كلان اقتصاد مقاومتي و چشم‌ انداز 1404 محصول همت و سختكوشي نقش ‌آفرينان عرصه صادرات غيرنفتي زير سايه الطاف خداوندي ميسر خواهد شد.

بي شك اعتلاي ملت بزرگ ايران براي دستيابي به جايگاه درخشان خود در عرصه توليد و صادرات در جهان مرهون تلاش و تكاپوي همه مديران متعهد و توانمند است. لذا شايسته است به پاس تلاش‌هاي جهاد گونه جنابعالي در راستاي تحقق شعار سال و حمايت از توليد كنندگان و صادر كنندگان تقدير و تشكر خود را اعلام نماييم.

استاندار و رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي قزوين همچنين از زحمات سياوش نظري مشاور مديرعامل و مدير حراست سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران در انجام امور محوله، به ويژه مساعدت و همراهي با مديريت و بدنه شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين در حل مشكلات واحدهاي صنعتي كه سهم به‌سزايي در امر توليد و اشتغال در سطح كشور را دارند تقدير و اظهار اميدواري كرده‌اند شاهد استمرار حمايت وي از صنايع استان باشند.
يکشنبه ٢٥ فروردين ١٣٩٨

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی