جوانان پرچم دار جنگ اقتصادی هستند

جوانان پرچم دار جنگ اقتصادی هستند

 

 

رییس خانه صنعت معدن وتجارت ایران گفت: امروز بدون شک جوانان می توانند همچون ۸ سال جنگ تحمیلی در جنگ اقتصادی پرچمدار دفاع از کشور باشند.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران؛ سید عبدالوهاب سهل آبادی عصر دیروز (دوشنبه )در دوازدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان که با حضور وزریر صنعت ، معدن و تجارت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از فعالان اقتصادی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد،گفت: این جشنواره متعلق به جوانان و کارآفرینان جوان است.

وی افزود: بعد از صد سال، جوانان ایرانی با همت اتاق بازرگانی اصفهان به عضویت اتاق جوانان جهان (jci) درآمدند.

سهل آبادی گفت: باید برنامه هایی برای جوانان طرح ریزی شود و کمال استفاده را از تجربیات مقام ها و نخبگان قدیم را داشته باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت بازگشت نشاط به جوانان، اظهار کرد: اگر می خواهید جوانان به موفقیت برسند، باید همه دست به دست آنها دهیم. امروز نخبگان جوان ما به هیچ وجه حمایت نمی شوند.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان افزود:جوان فارغ التحصیل دانشگاه شریف طرح علمی خود را به کشورهای دیگر برده؛ طرحی که در ایران مورد قبول قرار نگرفته است.

سهل آبادی ابراز کرد: از وزیر صنعت می خواهم که بجای اینکه هزینه برای بنیاد خیریه کنیم، بنیادی برای حمایت از جوانان خوش فکر ایجاد شود.

وی اذعان کرد: امروز بدون شک جوانان می توانند همچون ۸ سال جنگ تحمیلی در جنگ اقتصادی پرچمدار دفاع از کشور باشند.

رئیس خانه صنعت معدن وتجارت ایران گفت:امروز، زمان آن رسیده که از جوانان کشور حمایت به عمل آوریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی