فراخوان نخستین نمایشگاه مجازی ایران؛ معرفی آنلاین کالا و خدمات

فراخوان نخستین نمایشگاه مجازی ایران؛ معرفی آنلاین کالا و خدمات

فراخوان نخستین نمایشگاه مجازی ایران؛ معرفی آنلاین کالا و خدمات امکان‌پذیر می‌شود

نخستین نمایشگاه مجازی ایران از تاریخ ۵ اسفند ماه سال جاری لغایت ۲۰ اسفندماه برگزار می‌شود و شرکت‌های ایرانی می‌توانند محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین عرضه کنند.

تشکل‌های بخش ‌خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، با هدف کاهش تبعات اقتصادی ناشی از پاندمی کرونا و همگام با تحولات دیجیتال در عرصه کسب و کارها و توقف برگزاری رویدادهای تجاری در سطح ملی و بین‌المللی، برگزاری «نخستین نمایشگاه مجازی ایران» را با حمایت و همکاری اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور، اتاق‌های مشترک بازرگانی، تشکل‌های اقتصادی، سازمان توسعه تجارت ایران، صندوق نوآوری و شکوفایی، مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار داده است.

معرفی توانمندی‌های فعالان اقتصادی کشور در بخش‌های مختلف بازرگانی و تجارت، صنعت، معدن، کشاورزی، خدمات، صنایع پیشرفته و فناورانه، صنایع خلاق و دانش بنیان در بازارهای داخلی و خارجی مهم‌ترین هدف برگزاری این رویداد است.

«نمایشگاه مجازی، تداوم تجارت در عصر نوین»، شعار نخستین نمایشگاه مجازی ایران است و همگام با آخرین تحولات دیجیتال در کسب و کارها، با بهره‌مندی از ابزارهای فناوری، محصولات و خدمات فعالان اقتصادی کشور را به نمایش می‌گذارد. همچنین با حذف محدودیت‌های زمانی و مکانی، امکان بازدیدکنندگان داخلی از اقصی نقاط کشور را فراهم ساخته و با برنامه‌ریزی صورت پذیرفته از طریق سفارتخانه‌های ایران در سایر کشورها، سفارتخانه‌های خارجی مقیم تهران، اتاق‌های مشترک بازرگانی و اتاق‌های بازرگانی سایر کشورها، بازدیدکنندگان خارجی از کشورهای مختلف را پذیرا خواهد بود.

این نمایشگاه از ۵ تا ۲۰ اسفند ۹۹ برگزار می‌شود و اعضای اتاق‌های بازرگانی می‌توانند برای حضور در این نمایشگاه از تخفیف ۱۵ درصدی برخوردار شوند. همچنین حضور در این نمایشگاه برای تشکل‌های اقتصادی رایگان است.

علاقمندان برای اطلاع از نحوه مشارکت و حضور در این نمایشگاه و همچنین کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت کاتالوگ دیجیتال، می‌توانند به سایت نمایشگاه مراجعه کرده یا با تلفن ۰۲۱۸۸۱۷۵۲۳۲ تماس بگیرند.
تاریخ : شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی