فولاد ناب تبریز

  • شهرک سلیمی، انتهای بلوار اصلی ،سی متری چهارم جنوبی ،نبش بیست متری پنجاه و هفت، پلاک ۳۶.۴
  • 041-34328500
  • تیرآهن - ناودانی - نبشی
  • http://nabsteel.com
  • 041-34328509
  • IRAN

شرکت فولاد ناب تبریز با هدف تامین مقاطع فولادی مورد نیاز صنایع کشور در سال 1382 در شهر تبریز به ثبت رسیده و با به کار گیری تجهیزات مدرن و به همت متخصصان داخلی و خارجی از تابستان سال 1384 به بهره برداری رسیده است.

این شرکت در شهرک صنعتی شهید سلیمی در زمینی به وسعت 17 هکتار و با زیربنای 45 هزار متر مربع بنا شده است.

ظرفیت کنونی تولید این شرکت 450 هزار تن در سال است و جزو تولیدکنندگان برتر و مطرح در تولید انواع نبشی، ناودانی و تیرآهن در کشور می باشد.

این شرکت با دو خط تولید و هدف تولید انواع مقاطع فولادی مورد نیاز بازار در سایزهای مختلف به مدرن ترین تجهیزات نورد مجهز شده است.

خطوط تولید از کوره های پیشگرم – استندهای نورد – بسترهای خنک کننده – ماشین های صاف کن و واحدهای بسته بندی تشکیل شده است.

شرکت فولاد ناب تبریز علاوه بر تامین نیازهای فولادی داخل کشور در امر صادرات به کشورهای مختلف فعال بوده و از سال 1390 به طور مستمر در امر صادرات فعالیت دارد و جزو برترین های صادراتی در این حوزه می باشد بطوریکه در طی پنج سال اخیر مداوم و مستمر واحد نمونه صادراتی استان انتخاب شده است.  22درصد صادرات مقاطع پروفیلی کشور به این شرکت اختصاص دارد و جزو شرکت های برتر صادراتی در حوزه نورد می باشد.

تعداد پرسنل فعال به طور مستقیم در این شرکت 400 نفر بوده و  افراد شاغل بطور غیرمستقیم بالغ بر 1200 نفر می باشد.

از دیگر واحدهای شایان ذکر این شرکت باید به واحد ابزار سازی اشاره کرد که یکی از قطب های توانمند در زمینه طراحی و ساخت قطعات خطوط نورد در کشور است.

جهت مشاهده قیمت بروز محصولات کلیک کنید.