کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی
معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران اعلام كرد:
حمايت از 27 شركت مديريت صادرات در راستای ارتقاء صادرات محصولات شرکتهای کوچک و متوسط/ صادرات 2.7 ميليارد دلاري صنايع مستقر در شهركها و نواحي صنعتي كشور در سال گذشته
عزیزاله قربانی روز يكشنبه در حاشیه نمایشگاه توانمندیهای صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط در گفتوگو با خبرگزاري ايسنا اظهار داشت: شركتهاي مديريت صادرات يكي از انواع واسطههاي صادراتي هستند كه به بنگاههاي كوچك و متوسط براي حضور در بازارهاي هدف و توسعه صادرات آنها كمك ميكنند.
معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از حمايت این سازمان از 27 شركت مديريت صادرات (EMC) در راستای ارتقاء صادرات محصولات شرکتهای کوچک و متوسط خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، عزیزاله قربانی روز يكشنبه در حاشیه نمایشگاه توانمندیهای صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط در گفتوگو با خبرگزاري ايسنا اظهار داشت: شركتهاي مديريت صادرات يكي از انواع واسطههاي صادراتي هستند كه به بنگاههاي كوچك و متوسط براي حضور در بازارهاي هدف و توسعه صادرات آنها كمك ميكنند.
وي همچنين از صادرات 2.7 ميليارد دلاري صنايع مستقر در شهركها و نواحي صنعتي كشور در سال گذشته خبر داد.
معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در ادامه با بیان اینکه اجراي پروژه فعال سازي ظرفيتهاي توليد در دو بخش “راه اندازي واحدهاي راكد” و “افزايش ظرفيت واحدهاي نيمه فعال” در دستور كار اين سازمان است، افزود: امسال براي بازفعال سازي دو هزار واحد صنعتي راكد و افزايش ظرفيت سه هزار و 300 واحد توليدي نيمه فعال برنامهريزي و هدف گذاري شده است.
قرباني اضافه کرد: از ابتداي امسال تا روز گذشته، 227 واحد صنعتي راكد راه اندازي مجدد شده که 210 واحد در داخل شهركها و نواحي صنعتي و 17 واحد در خارج از آنها مستقر هستند. همچنین تا كنون با حمايتهاي صورت گرفته، 134 واحد زير ظرفيت توليد 50 درصد افزايش ظرفيت يافتهاند.
وي همچنين با اشاره به مجموعه حمايتهاي سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از شركتهاي دانش بنيان يادآور شد: شركتهاي دانش بنيان براي استقرار در شهركها و نواحي صنعتي، از شركت در مزايده معاف هستند؛ ضمن اينكه از شرايط پرداخت نقدي كم و اقساط طولاني مدت حق بهره برداري نيز برخوردار ميباشند.
نخستین نمایشگاه توانمندیهای صادراتي شركتهاي كوچك و متوسط ويژه شركتهاي دانش بنيان و كسب و كارهاي نوپا با همكاري وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران در دهه توليد و تجارت داير شده است.
در اين نمايشگاه 70 شركت دانش بنيان مستقر در شهركها و نواحي صنعتي كشور و 30 كسب و كار نوپا (استارتاپ) حضور دارند تا با نمايش توانمنديهاي خود، در راستاي بههم رساني شركتهاي دانش بنيان و استارتاپها با سرمايه گذاران و صاحبان واحدهاي صنعتي به منظور تقويت و توسعه بنگاهها و دانش بنيان نمودن واحدهاي توليدي اقدام شود.
نخستین نمایشگاه توانمندیهای صادراتي شركتهاي كوچك و متوسط از پنجم تا هشتم تير به مدت 4 روز در سالن شماره 6 محل دائمي نمايشگاه بينالمللي تهران پذیرای عموم علاقهمندان است.
تاريخ: 1401/04/05
رییس اتاق بازرگانی تبریز : فعالان بخش خصوصی را سرمایه های مهم کشور دانسته و گقت: این افراد پرچمدار اقتصاد کشور بوده و بدون ادعا در حال تلاش برای پیشبرد اقتصاد هستند. هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز به همراه مسئولین و فعالان بخش خصوصی استان در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه […]
به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، این دوره آموزشی روز سه شنبه 26 دیماه با حضور کارکنان معاونت فنی سازمان و حضور ویدیوکنفرانسی (ارتباطتصویری برخط) کارکنان شاغل در معاونت فنی شرکت شهرکهای صنعتی کلیه استانها برگزار شد. هدف از برگزاری این دوره افزایش کیفیت، کنترل زمانبندی پروژهها و قراردادهای پیمانکاری […]
با درخواست سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران و در صورت تصويب هيأت دولت؛ مشاغل آتش نشانان شهرکها و نواحی صنعتی، سخت و زیان آور ميشود به دلیل پیچیدگی، سختی، سنگیني و طاقت فرسا بودن عملیات امداد و اطفاء حریق برای آتش نشانان مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی، متفاوت بودن حوادث حریق در […]
کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی
دیدگاهتان را بنویسید