کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی
اتاق بازرگانی تبریز به منظور تکمیل بسترهای مورد نیاز سازمان های ذیربط در خصوص ایجاد پنجره واحد فیزیکی، نشستی را با حضور نمایندگان ادارات اقتصاد و دارایی، امور مالیاتی، ثبت شرکت ها، ارشاد، پست و تامین اجتماعی ترتیب داد.
مهدی قهرمانی دبیر کل اتاق بازرگانی تبریز در این جلسه با تاکید بر این نکته که هدف از ایجاد پنجره واحد فیزیکی، حذف بورکراسی های زاید اداری، تسهیل و بهبود فضای کسب و کار در استان است، بیان نمود: بر اساس بخشنامه وزارت امور اقتصادی و دارایی، تبریز و چند اتاق دیگر ملزم به ایجاد این پنجره واحد شدند. اتاق تبریز نیز به منظور عملیاتی نمودن این طرح، جلساتی را با سازمان های مربوطه ترتیب داد که در جلسه گذشته مقرر شد، زیرساخت های لازم جهت استقرار کارشناسان تام الاختیار ارگان های مربوطه تا بیست و هشتم تیر ماه فراهم گردد. وی با تاکید بر اینکه عملیاتی شدن این پنجره واحد گام بسیار مهمی در بهبود فضای کسب و کار استان خواهد بود افزود، عملیاتی شدن این طرح نیازمند همکاری تمامی دستگاه های مرتبط با اتاق بازرگانی تبریز می باشد.
در این نشست نمایندگان دستگاهای مربوطه زیرساخت های لازم برای استقرار در اتاق بازرگانی را بیان نمودند.
در پایان جلسه مقرر شد حداکثر تا آخر ساعت اداری بیست و دوم تیر ماه، کارشناسان ادارت و سازمان های مربوطه برای ارائه خدمت در این پنجره واحد معرفی گردند.
تاریخ : شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران انتخاب دكتر رضا رحماني را به عنوان گزينه پيشنهادي وزارت صمت فرصت مناسبي براي صنايع كوچك و متوسط دانست و گفت: نوسازی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط و حمايت از استقرار صنایع پیشرفته و شرکتهای دانشبنیان از مهمترين برنامه هاي […]
به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، نمایشگاه سنگ ورونا از چهارم تا هفتم مهر ۱۴۰۲ در شهر ورونا کشور ایتالیا برگزار شد. این نمایشگاه از مهمترین رویدادهای مرتبط با صنعت سنگهای طبیعی در دنیاست و کل زنجیره تامین و تولید، از مواد خام اولیه گرفته تا محصولات نیمه تمام و […]
اردبیل- استاندار اردبیل گفت: تولید نباید معطل بروکراسی اداری و بانکی شده و از تب و تاب بیفتد. به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی عصر سهشنبه در جریان بازدید از چندین واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل اظهار کرد: با برگزاری منظم جلسات تسهیل و رفع موانع تولید، تلاش ما بر این است […]
کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی
دیدگاهتان را بنویسید