بازدید معاون وزیر صمت از پروژه آب شیرین کن خلیج فارس

بازدید معاون وزیر صمت از پروژه آب شیرین کن خلیج فارس

معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور از پروژه آب شیرین کن خلیج فارس و فاز توسعه کارخانه نمک زدایی با ظرفیت تولید روزانه 200,000 مترمکعب، بازدید کرد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، فرشاد مقیمی در ادامه برنامه‌های خود در سفر به استان هرمزگان که در راستای برگزاری مجمع عمومی سازمان صورت گرفت، با همراهی امیر امیرزاده، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان از آب شیرین کن خلیج فارس و فاز جدید توسعه کارخانه نمک زدایی با ظرفیت تولید 200,000 مترمکعب در شبانه روز، بازدید کرد.

وی، در این بازدید ضمن گفت‌وگو با مدیران و کارکنان این واحد شیرین سازی آب از دریا، در جریان روند توسعه فازهای پروژه و انتقال آب از خلیج فارس قرار گرفت.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در جریان این بازدید، گفت: پروژه آب شیرین کن خلیج فارس، یکی از پروژه های موفق کشور است که بایستی به مجموعه و مدیریت آن افتخار کرد.

“فرشاد مقیمی” افزود: احداث کارخانه نمک‌زدایی آب دریا و تأسیسات آب‌شیرین‌کن به روش اسمز معکوس RO و به ظرفیت 200,000 متر مکعب در شبانه روز را می توان به جرات  یکی از مهم ترین پروژه های صنعتی کشور نام برد.

وی تصریح کرد: تأمین آب شرب و صنعتی در استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد به ویژه تأمین آب مورد نیاز واحدهای بزرگ در بخش‌های صنایع و معادن و افزایش رونق اقتصادی کشور می شود.

1402/11/27

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی