برگزاری پاویون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در نمایشگاه تخصصی سنگ ورونا ایتالیا ۲۰۲۳

برگزاری پاویون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در نمایشگاه تخصصی سنگ ورونا ایتالیا ۲۰۲۳

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، نمایشگاه سنگ ورونا از چهارم تا هفتم مهر ۱۴۰۲ در شهر ورونا کشور ایتالیا برگزار شد.

این نمایشگاه از مهمترین رویدادهای مرتبط با صنعت سنگ‌های طبیعی در دنیاست  و کل زنجیره تامین و تولید، از مواد خام اولیه گرفته تا محصولات نیمه تمام و محصولات آماده این صنعت، ماشین آلات پردازش و فناوری‌های کاربردی سنگ های طبیعی در معماری و طراحی‌ها را به شکلی جامع و کامل ارائه می‌کند.

هدف از برپایی پاویون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ارایه دستاوردها و توانمندی‌های کشور، معرفی واحد‌های صنعتی و جذب سرمایه گذاران خارجی جهت مشارکت در پروژه های تولیدی-صنعتی در کشور، همچنین شناسایی تولید کنندگان، شرکت‌های مالی، بیمه ای، امور گمرکی و … در کشور ایتالیا جهت افزایش صادرات محصولات ایرانی بوده است.

همچنین سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور ایتالیا از پاویون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا نیز بازدید به عمل ‌آورد.

در این بازدید سفیر ایران با ابراز خوشحالی از ورود بخش دولتی و خصوصی در کنار یکدیگر در نمایشگاه های بین المللی خواستار ادامه دار بودن حمایت های مالی و معنوی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران شد.

“رسول سواری” مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان نیز در گفتگو با سفیر ایران گفت: یکی از برنامه‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ایجاد و توسعه بازار پایدار برای صنعت سنگ کشور در بازارهای بین المللی می باشد.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی سنگ ورونا هر ساله در اواخر سپتامبر در شهر ورونا برگزار می‌شود و برای این نمایشگاه، شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان به عنوان استان معین تعیین گردید و شرکت شهرک‌های صنعتی سایر استان‌های کشور به منظور حضور SMEها در این نمایشگاه، با آن استان همکاری و هماهنگی‌های لازم را بعمل آوردند.

شایان ذکراست که برای برگزاری پاویون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کوچک و متوسط چین که تیرماه سالجاری در گوانجو – چین برگزار شد،  شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس به عنوان استان معین تعیین شده بود.

1402/07/08

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی