جلسه کمیسیون گمرک، حمل نقل و ترانزیت اتاق تبریز

جلسه کمیسیون گمرک، حمل نقل و ترانزیت اتاق تبریز

جلسه کمیسیون گمرک، حمل نقل و ترانزیت اتاق تبریز با مدیران گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در محل اتاق تبریز
به منظور بهره مندی از ظرفیت های ژئوپلتیکی استان به عنوان هاب ترانزیتی منطقه ، مدیران گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با رضا کامی رئیس کمیسیون حمل نقل و اعضای کمیسیون دیدار و در خصوص گسترش همکاری دو جانبه و هم افزایی شرکت های حمل و نقل بین المللی استان با شرکت های کشتی رانی جمهوری اسلامی در قالب حمل نقل ترکیبی دیدار نمودند.
رضا کامی دبیر هیات رئیسه و رئیس کمیسیون گمرک، حمل نقل و ترانزیت اتاق تبریز با اشاره به ظرفیت حمل نقل بین المللی تبریز با توجه به موقعیت استراتراتژیک استان، اظهار امیدواری نمود: با تقویت همکاری های شرکت های حمل و نقل بین المللی (جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی) با توجه به موقعیت استان و ارتباط و همجواری با کشورهای همسایه از ظرفیت های بالقوه استان و این کشورهای در راستای گسترش صنعت حمل و نقل استان و نهایتا توسعه اقتصادی کشور، بهره برداری مناسبی به عمل آید.
کاپیتان داود تفتی عضو هیات مدیره و مدیر امور بازرگانی شرکت حمل ونقل ترکیبی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این جلسه با اشاره به این نکته که کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در صدد است تا دفتر هماهنگی به منظور هماهنگی با شرکت های حمل نقل بین المللی استان در قالب حمل و نقل ترکیبی را در تبریز و مراغه ایجاد نماید.
عضو هیات مدیره شرکت حمل ونقل ترکیبی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر دو مولفه زمان و هزینه در تجارت خاطر نشان کرد: هدف از ایجاد و توسعه حمل و نقل ترکیبی (جاده ای، ریلی و دریایی) مدیریت زمان و هزینه در تجارت بین المللی را به منظور رقابت پذیری شرکت های ایرانی با سایر شرکت های منطقه ای و جهانی و توسعه اقتصادی مناطق مختلف کشور فراهم گردد.
در ادامه جلسه اعضای حاضر نکته نظرات خود را در خصوص نحوه ایجاد و تقویت حمل و نقل ترکیبی در شرایط سخت اقتصادی را مطرح نمودند.
تاریخ : چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی