سه انتصاب جدید در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران

سه انتصاب جدید در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران

در دهمین نشست شورای معاونان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سال 1402، سه تودیع و معارفه و انتصاب جدید صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، “فرشاد مقیمی” سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران طی حکمی “سید حسن غضنفری” را به عنوان «معاون برنامه ریزی سازمان» منصوب کرد.

در این حکم آمده است: انتظار می رود تا در چارچوب شرح وظایف آن معاونت، با تلاش و بهره گیری از توانمندی‌های موجود، تقویت انگیزه سرمایه‌های انسانی سازمان و استان‌ها ، مشارکت بخش خصوصی، تعامل با معاونت‌های سازمان و سایر دستگاه ها، با تدوین راهکارهای مناسب و برنامه های اجرایی ، زمینه پویایی و تقویت آن معاونت را فراهم سازید.

امیدوارم با اتکا به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی و اهتمام به مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی و اتخاذ رویکردهای نوآورانه و هوشمند در حل مسائل، در رفع مشکلات و تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت و این سازمان کوشا باشید.

در حکم صادره و همچنین در این جلسه از زحمات “رضا غلامی اوریمی” در دوران تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر شد.

گفتنی است که “سید حسن غضنفری” پیشتر طی حکمی از سوی “عباس علی آبادی” وزیر صنعت، معدن و تجارت” به عنوان عضو موظف هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران معرفی و منصوب شده بود.

فرشاد مقیمی همچنین طی حکم دیگری، رضا غلامی اوریمی را به عنوان مشاور خود منصوب و معرفی کرد. در این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مشاور اینجانب منصوب میشوید.امید است باهمکاری و تعامل با معاونان و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه استانی، ضمن ارائه پیشنهادات اثربخش، موجبات پیشرفت امور را فراهم نمائید و در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله، موفق و پیروز باشید.

همچنین بنا به پیشنهاد معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، احمد جوانمردی به عنوان “مدیر توسعه بازار و امور بین الملل سازمان” منصوب شد.

مقیمی در حکم صادره خطاب به جوانمردی آورده است: انتظار می‌رود با سرلوحه قرار دادن اخلاق، معنویت و برنامه ریزی جهت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های کشور برای توسعه صنایع کوچک از طریق برقراری ارتباطات بین المللی با طرف‌های متناظر سازمان در سایر کشورها، برقراری ارتباطات با سفارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای بین المللی، هماهنگی در برگزاری نشست های مشترک با طرف های خارجی، برگزاری نشست های رو در رو(B2B) بین شرکت های ایرانی و خارجی، جذب سرمایه گذاری خارجی، کمک به توسعه صادرات صنایع کوچک از طریق توسعه کنسرسیوم های صادراتی ، شرکت های مدیریت صادرات، مراکز تجاری ایران در سایر کشورها، برنامه ریزی برای حضور موثر صنایع کوچک در نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی، برنامه ریزی و هدایت سفرهای خارجی، تدوین دستورالعمل های کاربردی مورد نیاز و تدوین برنامه های حمایتی برای صنایع کوچک، گام‌های موثری بردارید و با توکل به خداوند متعال در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله موفق و موید باشید.

همچنین از زحمات “عبداله ناظر فصیحی” در دوران تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر شد.

از سوی دیگر در این جلسه”محمد گلستانی” که به پیشنهاد معاون صنایع کوچک سازمان به سمت “مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان” منصوب شده بود، معارفه شد.

در حکم صادره آمده است: انتظار می‌رود با سرلوحه قرار دادن اخلاق، معنویت و برنامه ریزی جهت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های کشور برای توسعه صنایع کوچک، از طریق تکمیل زنجیره تأمین با فعالسازی شبکه‌ها و خوشه‌های کسب و کار جهت هم افزایی بنگاه های تولیدی، SPXها؛ برنامه ریزی جهت بهره برداری بهینه از مراکز خدمات فناوری و کسب و کار، مجتمع های خدمات نرم افزاری و فناوری اطلاعات و شهرک‌های فناوری با ارائه خدمات مناسب و ایجاد تسهیلات لازم، نهادینه نمودن روابط صنایع کوچک، متوسط و بزرگ؛ برنامه ریزی جهت عارضه یابی، نفوذ فناوری و نوآوری و تحول دیجیتال؛ راه اندازی مراکز مبادله فناوری با سایر کشورها؛ تدوین دستورالعمل‌های کاربردی مورد نیاز؛ تدوین برنامه های حمایتی برای صنایع کوچک؛ گام‌های مؤثری بردارید و با توکل به خداوند متعال در انجام وظایف و مسئولیت های محوله موفق و مؤید باشید.

1402/06/20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی