شروع آسفالت ریزی شهرک صنعتی شهید سلیمانی همزمان با عید غدیر خم

شروع آسفالت ریزی شهرک صنعتی شهید سلیمانی همزمان با عید غدیر خم

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی از شروع آسفالت ریزی شهرک صنعتی شهید سلیمانی همزمان با عید غدیر خم خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي آذربايجان شرقي سيد مرتضي نيرومند اسكويي روز پنجشنبه همزمان با عید غدیر خم در بازدید از روند اجرای پروژه آسفالت ریزی رمپ ورود و خروج شهرک صنعتی شهید سلیمانی کفت : به همت معاونت فنی شرکت شهرکهای صنعتی استان آسفالت ریزی شهرک صنعتی شهید سلیمانی  آغاز شد.

وی گفت : در این پروژه دولایه بیندر و توپکا به طول ۱۱۰۰ متر و عرض ۸ متر که مساحت ۸۸۰۰ متر مربع را شامل خواهد شد و قبل از اجرای لایه آسفالت ، لایه اساس و زیرسازی های لازم اجرا گردیده است که هزینه پروژه ۲۰ میلیارد ریال میباشد.

سید مرتضی نیرومند اسکویی افزود: ضمنا برای اج ای رمپ خروجی پل طاقی زیر اتوبان سهند به طول ۱۲ متر تعریض و روی آن تا سطح زیر آسفالت خاکریزی گردیده که مبلغ ۱۸ میلیارد ریال نیز برای این پروژه هزینه گردیده است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی آدربایجان شرقی خاطر نشان کرد : برای دفع آب‌های سطحی نیز از لوله گذاری با لوله های ترافیکی استفاده گردیده و مبلغ 3.5 میلیارد ریال هزینه گردیده است.
وی با اشاره به هزینه کل پروژه عنوان کرد : هزینه کل عملیات ۴۱.۵ میلیارد ریال میباشد.

سید مرتضی نیرومند اسکویی در پایان ضمن تاکید بر نقش شهرکهای صنعتی در تحقق شعار سال عنوان کرد : من و همکارانم در معاونت فنی تلاش خواهیم کرد تا با توجه به شعار سال موانعی که مربوط به شهرکهای صنعتی استان می باشد برداشته وان شالله  تا روز دوشنبه با تلاش شبانه روزی، آسفالت ریزی اجرای رمپ ورود و خروج شهرک صنعتی شهید سلیمانی به پایان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی