طرح توسعه واحد تولیدی رضوان دانه در شهرک صنعتی آخولا به بهره برداری رسید

طرح توسعه واحد تولیدی رضوان دانه در شهرک صنعتی آخولا به بهره برداری رسید

استاندار آذربایجان شرقی در آئین بهره برداری از طرح توسعه شرکت رضوان دانه در شهرک صنعتی آخولا گفت: در آذربایجان شرقی بستر و زمینه بسیار مناسبی برای گسترش تولید محصولات کشاورزی و دامی وجود دارد و ما به سمت خودکفایی در برخی تولیدات حرکت می کنیم.عابدین خرم گفت: در دولت سیزدهم پروژه های بخش کشاورزی به کار مبنایی تبدیل شده و امروز اولویت استان پس از صنعت حوزه کشاورزی می باشد. صنعت خود نیز باید یک پیوست کشاورزی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی به عملکرد جهاد کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: جهاد کشاورزی استان دارای یک برنامه منسجم است و این موضوع به باور اساسی تبدیل شده است که آذربایجان شرقی به یک استان محوری در تولید مواد غذایی و محصولات کشاورزی تبدیل شود.

خرم با اشاره به اینکه کارهای خوبی در حوزه مهاجرت معکوس به روستاها شروع شده است گفت: بازگشت روستائیان و مهاجرت معکوس یک اصل مهم است که با گسترش بخش کشاورزی در روستاها، این روند به خوبی انجام می شود بطوریکه 20 درصد اشتغال استان توسط جهاد کشاورزی ایجاد می شود.

استاندار آذربایجان شرقی به اهمیت تولیدات کشاورزی تاکید کرد و اظهار داشت: کشاورزی یک صنعت درآمد زا می باشد و امنیت غذایی کشور را تامین می کند. مسئولین و مدیران در استان نیز باید به سمت حمایت و مساعدت از تولیدات بخش کشاورزی بروند.

خرم با اشاره به روند رو به رشد تولید محصولات کشاورزی و دامی در استان بیان کرد: در آذربایجان شرقی بستر و زمینه خوبی در بخش های مختلف کشاورزی و دامی وجود دارد بطوریکه در تولید محصولاتی همچون لبنیات، پروتئین و گوشت به سمت مرحله خودکفایی پیش می رویم.

استاندار آذربایجان شرقی از سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان های استان خبر داد و گفت: بخشی از سرمایه گذاران را تشویق کرده ایم تا در مناطق دوردست استان سرمایه گذاری نمایند و پروژهای صنایع تبدیلی را در آن مناطق راه اندازی کنند و این عمل باعث تکمیل زنجیره تولید است که به یک ارزش افزوده تبدیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی