فعالیت نزدیک به 50 هزار واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور

فعالیت نزدیک به 50 هزار واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با استاندار ایلام عنوان کرد:

فعالیت نزدیک به 50 هزار واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور/ ساخت بیش از یک هزار واحد کارگاهی از سال گذشته تاکنون

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر نزدیک به 50 هزار واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور مشغول به فعالیت هستند.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، علی رسولیان شامگاه چهارشنبه در دیدار با استاندار ایلام افزود: اولویت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تکمیل واحد‌های نیمه تمام و نوسازی و بازسازی صنایع است.
وی، اضافه کرد: ایجاد کارگاه‌های جدید برای تولیدات دانش بنیان از سال گذشته آغاز و تاکنون بیش از یک هزار واحد کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور ایجاد شده است.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، ادامه داد:  در طول یک سال گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی در کشور احیا شده و به چرخه تولید و فعالیت برگشته است.
رسولیان، با بیان اینکه از محل منابع استانی حمایت‌هایی برای توسعه صنعت و زیرساخت‌های صنعتی در استان ایلام خواهد شد، یادآور شد: تلاش می شود یک شهرک صنعتی جدید در این استان ایجاد شود.
وی،  تصریح کرد: در حال حاضر 49 هزار و 882 واحد صنعتی و تولیدی دارای پروانه بهره برداری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور وجود دارد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان  از تلاش‌های استاندار ایلام در بحث احیای واحدهای راکد تولیدی تشکر و قدردانی کرد.
 اهتمام ما بر رفع موانع تولید است
استاندار ایلام نیز در این دیدار، گفت: باید تمام تلاش و اهتمام ما بر رفع موانع پیش روی تولید باشد تا شاهد افزایش تولید و اشتغالزایی این مجموعه مهم باشیم.
حسن بهرام نیا، افزود: ساخت واحدهای کارگاهی توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اقدام بسیار خوبی بوده است که باید استمرار داشته باشد.
دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ایلام، بازدید از ناحیه تخصصی صنعتی ایلام، بازید از ناحیه صنعتی بدره،  بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرک صنعتی ایلام، بازدید از پروژه‌های عمرانی و واحد صنعتی هایسنس واقع در شهرک صنعتی شباب و بازدید از شهرک صنعتی ایوان از مهمترین برنامه های سفر دو روزه علی رسولیان معاون وزیر صمت به ایلام بوده است.
سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن 509 شهرک و 340 ناحیه صنعتی و 5 منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌ برداری، 85 شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، 6 شهرک فناوری، 40 مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲ مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم‌ افزاری، 100 هزار و 58 قرارداد منعقده و بهره ‌برداری از 49 هزار و 882 واحد صنعتی و سه هزار و 270 واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم 998 هزار و 595 نفر را در سراسر کشور فراهم نموده است.
تاريخ: 1401/09/19

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی