کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی
اتاق بازرگانی تبریز به منظور تکمیل بسترهای مورد نیاز سازمان های ذیربط در خصوص ایجاد پنجره واحد فیزیکی، نشستی را با حضور نمایندگان ادارات اقتصاد و دارایی، امور مالیاتی، ثبت شرکت ها، ارشاد، پست و تامین اجتماعی ترتیب داد.
مهدی قهرمانی دبیر کل اتاق بازرگانی تبریز در این جلسه با تاکید بر این نکته که هدف از ایجاد پنجره واحد فیزیکی، حذف بورکراسی های زاید اداری، تسهیل و بهبود فضای کسب و کار در استان است، بیان نمود: بر اساس بخشنامه وزارت امور اقتصادی و دارایی، تبریز و چند اتاق دیگر ملزم به ایجاد این پنجره واحد شدند. اتاق تبریز نیز به منظور عملیاتی نمودن این طرح، جلساتی را با سازمان های مربوطه ترتیب داد که در جلسه گذشته مقرر شد، زیرساخت های لازم جهت استقرار کارشناسان تام الاختیار ارگان های مربوطه تا بیست و هشتم تیر ماه فراهم گردد. وی با تاکید بر اینکه عملیاتی شدن این پنجره واحد گام بسیار مهمی در بهبود فضای کسب و کار استان خواهد بود افزود، عملیاتی شدن این طرح نیازمند همکاری تمامی دستگاه های مرتبط با اتاق بازرگانی تبریز می باشد.
در این نشست نمایندگان دستگاهای مربوطه زیرساخت های لازم برای استقرار در اتاق بازرگانی را بیان نمودند.
در پایان جلسه مقرر شد حداکثر تا آخر ساعت اداری بیست و دوم تیر ماه، کارشناسان ادارت و سازمان های مربوطه برای ارائه خدمت در این پنجره واحد معرفی گردند.
تاریخ : شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹
در راستای اجرای مصوبه شورای گفتوگو در سال ۹۸ شیوه بازپرداخت تسهیلات ارزی صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی مشخص شد در راستای اجرای مصوبه سال ۹۸ شورای گفتوگو هیات وزیران طی مصوبهای شیوه تسویه اقساط تسهیلات ارزی صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی را تعیین تکلیف کرد. با همکاری دولت و پیگیری معاونت حقوقی ریاست جمهوری […]
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: با همّت مسئولان قضایی استان كارخانه تبریز كف شهرستان مرند احیاء شد. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری در آیین واگذاری كاشی كف سرام تبریز، اظهار کرد: كارخانه كاشی كف سرام (تبریز كف) از طریق مزایده به ارزش 30 میلیارد و 500 میلیون تومان […]
تجارت ایران با اوراسیا ۱۱ درصد کاهش یافت تجارت ایران با اتحادیه اوراسیا در سال ۹۹ معادل ۲.۱ میلیارد دلار بود که نسبت به سال ۹۸ با کاهش حدود ۱۱ درصدی همراه بوده است. تجارت کالایی بدون نفت خام ایران با اتحادیه اوراسیا در سال ۱۳۹۹ معادل ۲.۱ میلیارد دلار بوده که حدود یک میلیارد […]
کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی
دیدگاهتان را بنویسید