افتتاح پروژه‌های زیرساختی، طرح و واحد راکد احیاء شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان شرقی

افتتاح پروژه‌های زیرساختی، طرح و واحد راکد احیاء شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجا شرقی ، سجاد مطلبی ، اظهار کرد: آذربایجان شرقی با توجه به سابقه صنعتی خود، دارای ۵۷ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب می‌باشد که از این تعداد ۴۸ شهرک و ناحیه صنعتی در حال حاضر عملیاتی شده و فرآیند واگذاری زمین و بهره برداری در این شهرک‌ها صورت می‌ گیرد.

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی در آیین افتتاح همزمان پروژه‌های زیرساختی، طرح و واحد راکد احیاء شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، گفت: به مناسبت هفته صنایع کوچک در این ایام ما شاهد افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم.

وی ادامه داد: در استان آذربایجان شرقی ۹ پروژه زیربنایی در زمینه خطوط روشنایی و خطوط انتقال برق، پست‌های هوایی با ارزش سرمایه گذاری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، بهره برداری از ۱۲ طرح صنعتی در حوزه اس امی ای با اشتغال ۱۹۴ نفر و همچنین سرمایه گذاری هزار و ۳۴۵ میلیارد ریال، احیای هفت واحد راکد با اشتغال مستقیم ۵۳۱ نفر و سرمایه گذاری هفت هزار و ٦٤ میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: به میمنت روز صنایع کوچک با دستور مقام عالی وزارت صمت، امروز افتتاح پروژه زیربنایی شبکه روشنایی معابر و خطوط انتقال برق و پست هوایی ۲۰ کیلووات شهرک صنعتی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و ارزش سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این شهرک صنعتی دارای ۷۰۰ قرارداد واگذاری است که ۳۵۰ واحد صنعتی در این شهرک بهره برداری شده و در مرحله تولید است، همچنین بهره‌برداری از طرح احیای صنعت ارسباران واقع در شهرک صنعتی ورزقان که در زمینه تولید انواع لاینرهای پلاستیکی درحال فعالیت هستند و شرکتی مستعد دانش بنیان است، آغاز شد.

1402/05/23

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی