به منظور بررسي مشكلات 9 منطقه ويژه اقتصادي

به منظور بررسي مشكلات 9 منطقه ويژه اقتصادي

به منظور بررسي مشكلات 9 منطقه ويژه اقتصادي تحت مسئوليت صورت گرفت:

ديدار معاون وزير صنعت، معدن و تجارت با مشاور رئيس جمهور و دبير شوراي عالي مناطق آزاد تجاري صنعتي و ويژه اقتصادي/ تأمين زيرساخت‌هاي مورد نياز بخش صنعت و حمايت از صنايع كوچك و متوسط و شركت‌هاي دانش بنيان، بسترساز تحقق منويات مقام معظم رهبري مبني بر “توليد دانش بنيان و اشتغال آفرين” است

علي رسوليان روز چهار‌شنبه در ديدار با سعيد محمد كه در محل دبيرخانه شوراي عالي مناطق آزاد تجاري صنعتي و ويژه اقتصادي برگزار شد، گزارشي از آخرين وضعيت و برنامه‌هاي امسال شهرك‌ها و نواحي صنعتي و مناطق ويژه اقتصادي تحت مسئوليت شركت‌هاي استاني اين سازمان را ارائه كرد.

 

مسائل و مشكلات مناطق ويژه اقتصادي تحت مسئوليت سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران در ديدار معاون وزير صنعت، معدن و تجارت با مشاور رئيس جمهور و دبير شوراي عالي مناطق آزاد تجاري صنعتي و ويژه اقتصادي بررسي شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران، علي رسوليان روز چهار‌شنبه در ديدار با سعيد محمد كه در محل دبيرخانه شوراي عالي مناطق آزاد تجاري صنعتي و ويژه اقتصادي برگزار شد، گزارشي از آخرين وضعيت و برنامه‌هاي امسال شهرك‌ها و نواحي صنعتي و مناطق ويژه اقتصادي تحت مسئوليت شركت‌هاي استاني اين سازمان را ارائه كرد.

در اين نشست همچنين مسائل و مشكلات مناطق ويژه اقتصادي تحت مسئوليت 9 شركت استاني تابعه سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران از جمله تسريع در تصويب طرح جامع و صدور پروانه بهره برداري مناطق ويژه اقتصادي يزد، ازناي لرستان، بجنورد خراسان شمالي و جهان آباد همدان مورد بررسي قرار گرفت.

همچنين در اين ديدار گزارشي از تكاليف قانوني اين سازمان به منظور احداث و بهره برداري از مناطق ويژه اقتصادي تحت مسئوليت شركت‌هاي استاني تابعه و راهكارهاي رفع مشكلات مطروحه ارائه شد.

مشاور رئيس جمهور و دبير شوراي عالي مناطق آزاد تجاري صنعتي و ويژه اقتصادي نيز در اين نشست مجموعه اقدامات سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران در راستاي تأمين زيرساخت‌هاي مورد نياز بخش صنعت و حمايت از صنايع كوچك و متوسط و شركت‌هاي دانش بنيان را بسترساز تحقق منويات مقام معظم رهبري مبني بر “توليد دانش بنيان و اشتغال آفرين” برشمرد.

سعيد محمد همچنين به منظور تسهيل و رفع موانع احداث، بهره برداري و استقرار سرمايه گذاران صنعتي و رونق توليد و اشتغال در مناطق ويژه اقتصادي تحت مسئوليت سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران دستورات لازم را صادر كرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی