کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی
علي رسولیان مسئول تدوین و اجرای پروژه تقویت خوشههای صنعتی، شبکه سازی و بههم رسانی کسب و کارهای خرد، کوچک و متوسط شد
علیرضا رزم حسینی در حكم انتصاب علي رسوليان آورده است: نظر به ابلاغ تصویب نامه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و تعیین وزارت صنعت، معدن و تجارت بهعنوان دستگاه مجری پروژه تقویت خوشههای صنعتی، شبکه سازی و بههم رسانی کسب و کارها با تأکید بر واحدهای صنفی و بنگاههای تولیدی خرد، کوچک و متوسط، با توجه به سوابق، توانمندی و تعهد جنابعالی بدین وسیله مسئولیت تدوین و اجرای این برنامه به شما واگذار میشود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران را بهعنوان مسئول تدوین و اجرای پروژه تقویت خوشههای صنعتی، شبکه سازی و بههم رسانی کسب و کارها با تأکید بر واحدهای صنفی و بنگاههای تولیدی خرد، کوچک و متوسط منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران، علیرضا رزم حسینی در حكم انتصاب علي رسوليان آورده است: نظر به ابلاغ تصویب نامه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و تعیین وزارت صنعت، معدن و تجارت بهعنوان دستگاه مجری پروژه تقویت خوشههای صنعتی، شبکه سازی و بههم رسانی کسب و کارها با تأکید بر واحدهای صنفی و بنگاههای تولیدی خرد، کوچک و متوسط، با توجه به سوابق، توانمندی و تعهد جنابعالی بدین وسیله مسئولیت تدوین و اجرای این برنامه به شما واگذار میشود.
در ادامه اين حكم آمده است: انتظار دارم با جلب مشارکت و همکاری سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها، مدیران و دیگر بخشهای مرتبط، تکمیل و اتمام این پروژه طبق زمان بندی مقرر محقق شود.
رزم حسینی همچنین خواسته است تا پیشرفت ماهانه امور بهطور مستمر به معاونت طرح و برنامه و دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گزارش شود.
شايان ذكر است، به مجموعهاي از بنگاههاي توليدي، بازرگاني و پشتيباني عمدتاً كوچك و متوسط كه بر اساس مزيتهاي محلي و منطقهاي و بر پايه سرمايه اجتماعي به مرور زمان در يك منطقه جغرافيايي شكل گرفته و در يك زمينه صنعتي مشابه و مكمل فعاليت ميكنند و از چالشها و فرصتهاي مشتركي برخوردار هستند، “خوشه كسب و كار” گفته ميشود. معيار توسعه يافتگي خوشه، ميزان همكاريهاي جمعي و گروهي اعضاي خوشه ميباشد.
تسهيل شرايط دسترسي خوشهها به بازارهاي منابع، نهادههاي توليد و محصول، نهادسازي و تقويت مشاركت نهادهاي پشتيبان در امر توسعه خوشهها، ارتقاء و تقويت خدمات توسعه كسب و كار مورد نياز خوشهها، فرهنگ سازي، ارتقاء و تقويت سرمايه اجتماعي و بهبود همكاري بين صنايع، از مؤلفههای برنامه توسعه خوشههای کسب و کار سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران است.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجا شرقی در جریان سفر حجتالاسلام والمسلمین محسنی اژهای به استان آذربایجان شرقی، آیین واگذاری بیش از ۶ هزار سند شهرکهای صنعتی و واحدهای تولیدی استان آذربایجان شرقی با حضور رئیس دستگاه قضا و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک برگزار شد. این اسناد حدنگاری در ۱۴ شهرک […]
نشست هم اندیشی کمیسیون سرمایه گذاری ، بانک و بیمه اتاق بازرگانی تبریز با دستور جلسه انتخاب نواب رئیس، دبیر کمیسیون و بررسی راهکارهای تامین سرمایه و منابع مالی واحد های تولیدی، صنعتی استان با حضور فعالان اقتصادی و اعضاء هیات علمی دانشگاه های استان برگزار شد. عباس کمالی نایب رئیس اتاق تبریز و رئیس […]
یوسف حسینی، عضو کمیته دائمی اتاقهای بازرگانی اوراسیا و عضو هیات نمایندگان اتاق تبریز میگوید که بازار اوراسیا فرصت طلایی برای اقتصاد ایران است، ولی به دلیل عدم توجه صادرکنندهها به کیفیت و استاندارد کالا این فرصت را از دست خواهیم داد. او بزرگترین مشکل صادرکنندگان به کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا را سیستم لجستیک ایران […]
کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی
دیدگاهتان را بنویسید