کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی
علي رسولیان مسئول تدوین و اجرای پروژه تقویت خوشههای صنعتی، شبکه سازی و بههم رسانی کسب و کارهای خرد، کوچک و متوسط شد
علیرضا رزم حسینی در حكم انتصاب علي رسوليان آورده است: نظر به ابلاغ تصویب نامه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و تعیین وزارت صنعت، معدن و تجارت بهعنوان دستگاه مجری پروژه تقویت خوشههای صنعتی، شبکه سازی و بههم رسانی کسب و کارها با تأکید بر واحدهای صنفی و بنگاههای تولیدی خرد، کوچک و متوسط، با توجه به سوابق، توانمندی و تعهد جنابعالی بدین وسیله مسئولیت تدوین و اجرای این برنامه به شما واگذار میشود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران را بهعنوان مسئول تدوین و اجرای پروژه تقویت خوشههای صنعتی، شبکه سازی و بههم رسانی کسب و کارها با تأکید بر واحدهای صنفی و بنگاههای تولیدی خرد، کوچک و متوسط منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران، علیرضا رزم حسینی در حكم انتصاب علي رسوليان آورده است: نظر به ابلاغ تصویب نامه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و تعیین وزارت صنعت، معدن و تجارت بهعنوان دستگاه مجری پروژه تقویت خوشههای صنعتی، شبکه سازی و بههم رسانی کسب و کارها با تأکید بر واحدهای صنفی و بنگاههای تولیدی خرد، کوچک و متوسط، با توجه به سوابق، توانمندی و تعهد جنابعالی بدین وسیله مسئولیت تدوین و اجرای این برنامه به شما واگذار میشود.
در ادامه اين حكم آمده است: انتظار دارم با جلب مشارکت و همکاری سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها، مدیران و دیگر بخشهای مرتبط، تکمیل و اتمام این پروژه طبق زمان بندی مقرر محقق شود.
رزم حسینی همچنین خواسته است تا پیشرفت ماهانه امور بهطور مستمر به معاونت طرح و برنامه و دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گزارش شود.
شايان ذكر است، به مجموعهاي از بنگاههاي توليدي، بازرگاني و پشتيباني عمدتاً كوچك و متوسط كه بر اساس مزيتهاي محلي و منطقهاي و بر پايه سرمايه اجتماعي به مرور زمان در يك منطقه جغرافيايي شكل گرفته و در يك زمينه صنعتي مشابه و مكمل فعاليت ميكنند و از چالشها و فرصتهاي مشتركي برخوردار هستند، “خوشه كسب و كار” گفته ميشود. معيار توسعه يافتگي خوشه، ميزان همكاريهاي جمعي و گروهي اعضاي خوشه ميباشد.
تسهيل شرايط دسترسي خوشهها به بازارهاي منابع، نهادههاي توليد و محصول، نهادسازي و تقويت مشاركت نهادهاي پشتيبان در امر توسعه خوشهها، ارتقاء و تقويت خدمات توسعه كسب و كار مورد نياز خوشهها، فرهنگ سازي، ارتقاء و تقويت سرمايه اجتماعي و بهبود همكاري بين صنايع، از مؤلفههای برنامه توسعه خوشههای کسب و کار سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران است.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، این نشست عصر دوشنبه با عنوان«معرفی پتانسیلها و ظرفیتهای تجاری و حضور در بازار کشور ارمنستان»با حضور “طهمرث لاهوتی” معاون صنایع کوچک، ” احمد جوانمردی” مدیر توسعه بازار و امور بینالملل و “پروانه رامین” مشاور امور زنان و خانواده سازمان صنایع کوچک و شهرکهای […]
سخنگوی گمرک عنوان کرد؛ تجارت ۶.۸ میلیارد دلاری کشور در بهمن ماه سخنگوی گمرک گفت: کارنامه تجارت خارجی کشورمان در بهمن ماه، ۶ میلیارد و ۸۱۷ میلیون دلار بود که سهم صادرات، سه میلیارد و ۱۳۵ میلیون دلار و سهم واردات سه میلیارد و ۶۸۲ میلیون دلار بوده است. سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک اظهار داشت: […]
در دیدار با سفیر ایران در تفلیس مطرح شد؛ لزوم توجه به تجارت دو طرفه در سیاست گذاری اقتصاد تجاری کشور رییس اتاق بازرگانی تبریز گفت: متاسفانه در سیاست گذاری اقتصاد تجاری کشور ما بحث تجارت دو طرفه مدنظر قرار نگرفته است و آنچه مطرح می شود تنها توسعه تجارتی یک سویه است. به گزارش […]
کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی
دیدگاهتان را بنویسید