آغاز عملیات اجرایی پروژه تصفیه فاضلاب شهرک صنعتی خلیج فارس

آغاز عملیات اجرایی پروژه تصفیه فاضلاب شهرک صنعتی خلیج فارس

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه سفر به هرمزگان و طی مراسمی کلنگ پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی خلیج فارس را به زمین زد و از انعقاد ۲۹ پروژه در هرمزگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، فرشاد مقیمی روز جمعه در مراسم کلنگ زنی تصفیه خانه و شبکه فاضلاب شهرک صنعتی خلیج فارس، گفت: در این دور از سفر ریاست جمهوری محور برنامه‌ها، توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه بوده است که در این راستا الحاق زمین به شهرک‌های صنعتی یکی از موضوعاتی بود که در این جلسات بررسی شد.

وی، تصریح کرد:  زمینی به مساحت ۵۴۸ هکتار در غرب بندرعباس واقع شده که به شهرک صنعتی خلیج فارس الحاق می‌شود تا بتوان سریعا برای آن سرمایه‌گذار جهت اجرای طرح‌های پیشرو و مرتبط جذب کرد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، ادامه داد: تصفیه خانه فاضلاب خلیج فارس که امروز مراسم کلنگ زنی آن انجام شد، سرمایه گذارش از امروز فعالیت‌های اجرایی آن را آغاز می‌کند و تا یک سال آینده این پروژه به بهره برداری می رسد. برای این پروژه ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار اولیه درنظر گرفته شده است.

مقیمی، خاطر نشان کرد: در ایام دهه فجر قرارداد ۲۹ پروژه در هرمزگان منعقد شده که اعتباری بالغ بر ۵۰۷ میلیارد تومان برای عملیات‌های اجرایی آن در نظر گرفته شده و انشالله تا سفر بعدی رییس جمهور  به سرانجام برسند.

گفتنی است که در این سفر، امیر امیری زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های هرمزگان و خلیل قاسمی، رئیس سازمان صمت هرمزگان، حضور داشتند.

1402/11/13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی