احداث شهرک صنعتی تولید آبزیان در اردبیل به جد پیگیری می‌شود

احداث شهرک صنعتی تولید آبزیان در اردبیل به جد پیگیری می‌شود

سید محمد اعتماد اعجازی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شیلات شهرستان اردبیل اظهار کرد: تمهیدات لازم احداث شهرک تولید آبزیان صنعتی و زینتی در شهرستان اردبیل اتخاذ می‌شود.

وی با بیان اینکه این شهرک در مساحت ۲۰ هکتار در اطراف شهرک گلخانه‌ای سامیان در دست پیگیری است، گفت: برای راه‌اندازی این شهرک حدود ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که قرار است با همت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت دولت این طرح اجرایی شود.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: انتظار می‌رود با همت دستگاه‌های مربوطه زیرساخت‌های این طرح اجرایی و تکمیل شود تا عملیات اجرایی این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن شروع شود.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه شهرستان اردبیل یکی از قطب‌های تولید و پرورش آبزیان زینتی است به لزوم راه اندازی این شهرک تاکید کرد و گفت: طرح شهرک شیلاتی شامل پرورش ماهیان زینتی، زالو، جلبک و ایجاد آکواریوم شهری خواهد بود.

وی بر لزوم تأمین آب این شهرک با انجام مطالعات مدون و تخصصی تاکید کرد و گفت: راه‌اندازی این پروژه نقش اساسی در رونق اقتصادی و اشتغال منطقه خواهد داشت که با اجرای این طرح فرصت ۹۰۰ نفر اشتغال مستقیم، ۱۸۰۰ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

۱ شهریور ۱۴۰۲،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی