انعقاد 19 قرارداد و تفاهم نامه همکاری در رویداد سوم صنعت دانش‌بنیان

انعقاد 19 قرارداد و تفاهم نامه همکاری در رویداد سوم صنعت دانش‌بنیان

19 قرارداد، تفاهم‌نامه و تواق‌نامه همکاری در رویداد سوم صنعت دانش‌بنیان با محوریت صنایع کوچک و زیست‌بوم فناوری منعقد و به امضا طرفین رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در رویداد سوم صنعت دانش‌بنیان با محوریت صنایع کوچک و زیست‌بوم فناوری که با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، محدعلی زلفی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، فرشاد مقیمی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، عزیزالله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و جمعی از مسوولان کشوری و مدیران واحدهای دانش بنیان در مرکز همایش های بین المللی هتل بزرگ ارم تهران برگزار شد، تفاهم‌نامه‌ها، توافق‌نامه‌ها و قراردادهایی با طرفیت وزارت نیرو،  سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و بخش خصوصی منعقد و مبادله شد.

همچنین تفاهم‌نامه همکاری توسعه زیست‌بوم نوآوری دانش‌بنیان با ایجاد شهرک صنعتی غیردولتی بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران و مجتمع کشتکار احسان ری، امضا و مبادله شد.

این تفاهم‌نامه با موضوع ایجاد شهرک صنعتی غیردولتی به منظور کمک و توسعه فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان فناور در نتیجه تحقق آرمان ابران قوی امضا شد.

همچنین قرارداد کاهش مدیریت مصرف برق در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در اوج بار مصرف در سال ۱۴۰۳ بین وزارت نیرو به نمایندگی رضایی معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت نیرو، و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به نمایندگی فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به امضا رسید.

تفاهم‌نامه استقرار طرح بهینه‌سازی و متناسب سازی مصرف انرژی در صنایع کوچک با استفاده از راهکارهای مدیریت تجمیعی بین شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌های سمنان و قزوین به نمایندگی محمدرضا باقری و رضا صفاری، شرکت بهین انتخاب نوین یکتا به نمایندگی محمدرضا اسلامیان و شرکت خدماتی شهرک‌های صنعتی سمنان و کاسپین به نمایندگی علی اصغر مزارئه و رضایی منعقد شد.

این تفاهم نامه در راستای حفاظت از منابع انرژی و نیز حمایت از صاحبان ایده و دانش‌آموختگانتیم‌های فناور فعال در این حوزه منعقد و مبادله شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری توسعه و پشتیبانی مفاهیم صنعت ۴ در نرم افزار ERP بین شرکت نوآور ارتباط صنعت به نمایندگی مجید فرهاد کیایی و شرکت شماران سیستم به نمایندگی فرهاد الیشایی با هدف ارتقای نرم افزارهای مبتنی بر انقلاب صنعتی چهارم منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری طراحی و پیاده سازی دیسپاچینگ و مدیریت هوشمند شهرکهای صنعتی خراسان رضوی به نمایندگی جعفر فرشچی طوسی و شرکت به پویان امین منتظر به نمایندگی مرتضی تقوایی حسین زاده، انعقاد شد.

این موافقت نامه با هدف توسعه اقتصاد دانش بنیان صنایع کوچک و متوسط و مدیریت هوشمند شهرکهای صنعتی امضا شد.

توافق نامه همکاری بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری ایجاد مرکز نوآوری و مدرسه آموزش کفش تبریز بین دانشگاه صنایع و معادن ایران به نمایندگی سید علیرضا شجاعی و شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی به نمایندگی فیض‌زاده منعقد شد.

 این تفاهم‌نامه با هدف تعریف و تدوین برنامه‌های مشترک همکاری در حوزه فناوری‌ها و نوآوری‌ها امضا شد.

همچنین تفاهم‌نامه ایجاد مرکز تحقیق و توسعه با همکاری دانشگاه به امضاء رسید.

این تفاهم نامه با هدف گسترش همکاری بین دانشگاه صنعتی سهند و شرکت غذایی ناصر در زمینه‌های علمی-پژوهشی و فناورانه و بهره‌برداری به خصوص در زمینه‌های توسعه محصولات دانش بنیان در صنعت غذا، ساخت دستگاه‌های مرتبط با صنایع غذایی، طراحی و ساخت مواد غذایی جدید بین دانشگاه صنعتی سهند و شرکت صنایع غذایی ناصر منعقد شد.

1402/10/07

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی