اهم اقدامات 8 ماهه شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی

اهم اقدامات 8 ماهه شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی سجاد مطلبی از شروع عملیات عمرانی فاز 600 هکتاری توسعه و فاز عملیاتی شهرک صنعتی بعثت خبر داد گفت :  : با توجه به استقبال سرمایه گذاران از شهرک صنعتی بعثت با اقدامات انجام گرفته عملیات آماده سازی اجرای پروژه های زیرساختی فاز 600 هکتاری توسعه و فاز عملیاتی شهرک صنعتی بعثت با سرمایه گذاری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال آغاز شد.
سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به ضرورت آغار عملیات عمرانی 600 هکتاری بعثت افزود : با توجه به ظرفیت های قابل توجه این شهرک های صنعتی در حال حاضر 321 قرارداد در شهرک صنعتی بعثت با متقاضیان منعقد شده است
مطلبی گفت : طی آغاز این عملیات پروژه خاکبرداری، خاکریزی و جدول گذاری در فاز 600 هکتاری بعثت شروع شد. شهرک صنعتی بعثت، بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه است که توانایی ایجاد اشتغال برای صدها هزار نفر ازجوانان استان را خواهد داشت در 20 کیلومتری تبریز در مساحتی حدود 10 هزار و 800 هکتار در حال ساخت است.
وی درخصوص تکمیل نواقصات زیرساختی فاز توسعه شهرکهای صنعتی شهید سلیمی، سنگ شهر و فاز توسعه 400 هکتاری بعثت افزود : این نواقصات شامل اجرای خیابان سازی، شبکه برق 20 کیلوولت و شبکه توزیع و خط انتقال آب می باشد.
سجاد مطلبی با اشاره به تداوم عملیات اجرایی فاز توسعه شهرک صنعتی عالی نسب گفت : عملیات اجرایی فاز توسعه شهرک صنعتی عالی نسب به مساحت تقریبی 283 هکتار از جمله عملیات آماده سازی و اجرای شبکه معابر شروع گردیده است. سجاد مطلبی افزود : آئین واگذاری ۶ هزار سند شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی استان آذربایجان شرقی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه در مرداد ماه برگزار شد و این اسناد حدنگاری در ۱۴ شهرک صنعتی با مساحت ۲ هزار و ۲۲۸ هکتار صادر شده‌ است.
سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان از اخذ سند مالکیت و مادر اراضی فاز توسعه شهرک صنعتی آخولای تبریز خبر داد و گفت : اخذ سند مالکیت و مادر اراضی فاز توسعه شهرک صنعتی آخولای تبریز به وسعت ۱۰۲ هکتار اخذ شد که این اقدام برای رفع مشکل تامین زمین برای سرمایه گذاران استان انجام شد وی افزود : پروژه های زیرساختی و زیر بنایی به مبلغ تقریبی 4784 میلیارد ریال در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان در حال اجرا می باشد که بارز ترین آن می توان به آسفالت ریزی به مقدار 30هزار تن در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان اشاره کرد.
سجاد مطلبی در ادامه از شروع عملیات احداث تصفیه خانه شهرک صنعتی بناب خبر داد و گفت : احداث تصفیه خانه شهرک صنعتی بناب امسال شروع شده و شبکه های فاضلاب تصفیه خانه های عالی نسب و بیلوردی در حال تکمیل می باشد.
وی در خصوص تامین کسری آب شهرکهای صنعتی افزود : کسری آب شهرکهای صنعتی شهید سلیمانی، بستان آباد2، سراب‌‌، مراغه و عجب شیر به مقدار 70 لیتر در ثانیه با استفاده از آبهای زیر زمینی و سطحی با حفر چاه و اجرای شبکه های انتقال تامین گردید است.
سجاد مطلبی با اشاره به تامین برق در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان گفت : تفاهم نامه سه جانبه بین سازمان برنامه و بودجه‌، برق منطقه ای و شرکت شهرکهای صنعتی استان در قالب موافقت نامه در 9 شهرک و ناحیه صنعتی در قالب 13 پروژه منعقد گردیده است.
سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان اظهار داشت : عملیات احداث شهرک صنعتی چاراویماق در فاز یکصد هکتاری با اجرای معابر و توزیع آب در حال اجرا می باشد. وی در خصوص واگذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان گفت : تعداد 168 قطعه زمین به سرمایه گذاران در سطح شهرکها و نواحی صنعتی از ابتدای سال 1402 واگذار گردیده است.
سجاد مطلبی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی اظهار داشت : برگزاری 168 دوره آموزشی برای 3978 نفر از مدیران و پرسنل واحدهای تولیدی استان و همچنین برگزاری 8 تور صنعتی برای 191 نفر از مدیران واحدهای تولیدی و حمایت از 150 واحد صنعتی جهت شرکت در نمایشگاههای داخل و خارج از کشور در سال 1402 انجام شده است.
1402/08/22

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی