حضور معاون وزیر صمت در شهرک صنعتی کاسپین۲(آبیک) و بازدید از یک واحد تولیدی

حضور معاون وزیر صمت در شهرک صنعتی کاسپین۲(آبیک) و بازدید از یک واحد تولیدی

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در جریان سفر به استان قزوین با حضور در شهرک صنعتی کاسپین۲(آبیک) از خط تولید شرکت نو آور ارتباط صنعت بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، “فرشاد مقیمی” روز یکشنبه به همراه “محسن رستمی” سرپرست سازمان صمت استان و “رضا صفاری” مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با حضور در شهرک صنعتی کاسپین۲( آبیک)، خط تولید شرکت نوآور ارتباط صنعت را مورد بازدید قرار داد و از نزدیک در جریان مهمترین مسایل، مشکلات و همچنین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این واحد تولیدی قرار گرفت.

واحد تولیدی نوآور ارتباط صنعت؛ تولید کننده انواع قطعات الکترونیکی لوازم خانگی، سیم و دوشاخه است که با سرمایه گذاری۵ هزار میلیارد ریالی زمینه اشتغال 650 نفر به صورت مستقیم را فراهم آورده است.

این شرکت در حال حاضر با احداث سه واحد تولیدی و کارگاهی فعال بوده و طرح توسعه آن به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و با سرمایه گذاری ۵ هزار میلیارد ریالی در مرحله ساخت و ساز است که با راه اندازی آن زمینه اشتغال ۱۰۰۰ نفر فراهم می‌شود.

گفتنی است “فرشاد مقیمی” معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران جهت حضور در مراسم ” آئین تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه استان ”  به قزوین سفر کرده است.

1402/08/28

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی