بازدید هیأت تجاری کشور کوبا از نمایشگاه تخصصی کشاورزی در مشهد/ برگزاری نشست تخصصی سازندگان ماشین آلات و ادوات کشاورزی با حضور هیئت بازرگانان و مدیران وزارت کشاورزی کوبا

بازدید هیأت تجاری کشور کوبا از نمایشگاه تخصصی کشاورزی در مشهد/ برگزاری نشست تخصصی سازندگان ماشین آلات و ادوات کشاورزی با حضور هیئت بازرگانان و مدیران وزارت کشاورزی کوبا

هیأت تجاری کشور کوبا با همراهی مدیر توسعه بازار و امور بین الملل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی (ادوات، ماشین‌آلات و مکانیزاسیون) به عنوان بزرگترین نمایشگاه کشاورزی ایران بازدید به عمل آوردند و در نشست تخصصی سازندگان ماشین آلات و ادوات کشاورزی کشور شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، هیئت تجاری متشکل از بازرگانان و مدیران وزارت کشاورزی کشور کوبا در راستای گسترش همکاری‌های اقتصادی با همراهی “احمد جوانمردی” مدیر توسعه بازار و امور بین الملل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی (ادوات، ماشین‌آلات و مکانیزاسیون) بازدید به عمل آوردند.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین نمایشگاه کشاورزی ایران، نوزدهم بهمن همزمان با سالروز مبعث رسول مکرم‌ اسلام (ص)  آغاز به فعالیت کرد و تا ۲۲ بهمن ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد به کار خود ادامه خواهد داد.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۲۵ هزار متر مربع و با حضور بیش از  ۳۰۰ شرکت در قالب ۲۰۰ غرفه برگزار شده است که تعداد مشارکت‌کنندگان استان خراسان رضوی ۱۱۰ شرکت و همچنین تعداد مشارکت‌کنندگان خارج از استان ۹۰ شرکت است.

شرکت‌های مختلفی از استان‌های تهران، آذربایجان غربی و شرقی، خوزستان، فارس،  همدان، مرکزی، مازندران، کردستان، اصفهان، البرز، کرمان، لرستان، زنجان و قزوین در این نمایشگاه حضور دارند و در همین راستا برگزاری جلسات و نشست‌های تخصصی در زمینه تعمیق روابط تجاری میان فعالان اقتصادی دو کشور کوبا و ایران تا روز پایانی این نمایشگاه در حال انجام است.

مهمترین اهداف این نمایشگاه شامل رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه‌های مختلف کشاورزی، شناساندن پتانسیل‌های داخلی و خارجی، نگاه ویژه به حوزه‌های اشتغال و رونق تولید، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان و به خصوص با حضور «هیئت بازرگانان و مدیران وزارت کشاورزی کشور کوبا» نگاه ویژه به توسعه صادرات در حوزه کشاورزی و ادوات است.

در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه  تخصصی کشاورزی (ماشین آلات و مکانیزاسیون) نشست تخصصی سازندگان ماشین آلات و ادوات کشاورزی کشور با حضور هیئت بازرگانان و مدیران وزارت کشاورزی کشور کوبا در نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس  با هدف تعمیق روابط تجار، بازرگانان و تولیدکنندگان دو کشور برگزار شد.

در ادامه اعضای این هیئت به بیان فرصت‌های تجاری و تولیدی بین دو کشور پرداختند و مبانی تجاری کشور کوبا را در محصولات مختلف بخصوص صنایع کشاورزی برای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی ایرانی حاضر در این نشست تخصصی تشریح نمودند.

1402/11/21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی