برگزاری دوره آموزشی ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای مدیران کلیدی وزارت صنایع عراق

برگزاری دوره آموزشی ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای مدیران کلیدی وزارت صنایع عراق

در راستای تفاهم نامه همکاری میان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و وزارت صنایع عراق دوره آموزشی ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی، رویکردها و روش‌ها برای مدیران کلیدی وزارت صنایع عراق در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، این دوره آموزشی پیرو برگزاری نشست‌های مشترک با وزارت صنایع عراق و تعریف زمینه‌های همکاری، برای مدیران کلیدی وزارت صنایع عراق که در حوزه شهرک‌های صنعتی مشغول کار هستند، به میزبانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از روز شنبه هفتم بهمن ماه 1402 شروع شده است و تا چهارشنبه یازدهم بهمن ادامه دارد.

در این دوره آموزشی “حامد عواد محمد” ریس هیأت شهرک‌های صنعتی، “مروان حسن ناجی” مدیر بخش فنی و مهندسی و “احمد یاسین عبدالستار” نماینده دفتر وزیر صنایع عراق حضور دارند.

ایجاد و راهبری مراکز خدمات کسب و کار و شهرک‌های فناوری، آشناسازی مدیران کلیدی وزارت صنایع عراق با مفاهیم شهرک صنعتی و نحوه ایجاد، مدیریت، نگهداشت و توسعه شهرک صنعتی از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه توانمندی‌ها و تجارب این سازمان به صنایع کوچک عراق از اهداف برگزاری این دوره آموزشی سه روزه می‌باشد.

این دوره آموزشی مشتمل بر هفت محور شامل: مطالعات امکان سنجی و مکان‌یابی، مطالعات فاز یک و دو شهرک‌سازی، نحوه محاسبه قیمت محاسباتی و شرایط واگذاری به متقاضیان، چگونگی تهیه و ارائه برنامه عملیاتی، نگهداری، بازسازی و نوسازی، طراحی و اجرای واحدهای کارگاهی و همچنین منظرسازی، فضاسازی و ملاحظات hse است.

در این دوره سه روزه بازدید از شهرک‌های صنعتی شمس آباد، عباس آباد، پرند و شکوهیه قم نیز پیش بینی شده است.

در روز اول این دوره روح اله ابراهیمی، سرپرست معاونت فنی و سعید مردان مدیر مطالعات فنی، اقتصادی و مکان‌یابی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران حضور داشتند و به بیان مهمترین توانمندی‌های کشورمان در حوزه ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی، روش‌ها و رویکردهای آتی پرداختند.

1402/11/07

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی