برگزاری مجمع عمومی عادی فوق‌العاده بودجه اصلاحی 1402 و پیشنهادی 1403 سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران

برگزاری مجمع عمومی عادی فوق‌العاده بودجه اصلاحی 1402 و پیشنهادی 1403 سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران

نشست مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با دستور کار بررسی بودجه اصلاحی 1402 و پیشنهادی 1403 برگزار شد و کلیات بودجه به همراه برنامه‌های پیشنهادی مورد تأیید مجمع قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در این نشست که به ریاست “علی نبوی” نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور مجامع برگزار شد، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی، نیرو و جهاد کشاورزی به‌عنوان صاحبان سهام این سازمان حضور داشتند.

در این نشست، “فرشاد مقیمی” معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به ارائه گزارش محورهای تحولی و جهت‌گیری سازمان در حوزه‌های برنامه‌های زیرساختی، برنامه‌های نرم افزاری حمایتی و برنامه‌های ارتقاء جایگاه حاکمیتی سازمان پرداخت و به سئوالات سهامداران پاسخ داد.

در ادامه، گزارش خلاصه بودجه اصلاحی سال 1402 و خلاصه بودجه پیشنهادی 1403 سازمان به همراه برنامه‌های جاری و فعالیت‌های سازمان ارائه شد که موارد مطرح ‌شده مورد تأیید نمایندگان مجمع عمومی قرار گرفت.

همچنین مهمترین چالش‌های پیش روی سازمان در حوزه‌های مختلف برای اعضای مجمع تشریح و در خواست‌های سازمان برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها مطرح شد.

1402/11/16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی