بهره‌برداری از واحدهای تولیدی و پروژه‌‌های عمرانی در شهرک صنعتی شهرکرد

بهره‌برداری از واحدهای تولیدی و پروژه‌‌های عمرانی در شهرک صنعتی شهرکرد

با حضور مدیر حوزه‌ مدیرعامل و روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، دو واحد تولیدی و پروژه‌‌‌های عمرانی در شهرک صنعتی شهرکرد به بهره‌برداری رسیدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران،”علی بلالی دهکردی” در جریان سفر به استان چهارمحال و بختیاری با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، فرماندار شهرستان شهرکرد و جمعی از مدیران استانی و فعالان اقتصادی یک واحد تولیدی صنایع غذایی را مورد افتتاح قرار داد.

این واحد تولیدی در زمینه‌‌ی تولید فلافل آماده در شهرک صنعتی شهرکرد فعالیت می کند.

ساختمان ایستگاه استقرار پلیس و آسفالت تعدادی از خیابان‌های شهرک صنعتی شهرکرد نیز از جمله پروژه‌هایی بود که در این شهرک صنعتی مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین با توجّه به هماهنگی دستگاه‌های هم‌خانواده‌ صنعت، معدن و تجارت استان؛ یک واحد صنایع معدنی تولید بتن آماده (مستقر در مسیر شهرک صنعتی شهرکرد) نیز افتتاح شد.

از سوی دیگر در نشست شورای معاونین شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر حوزه‌ مدیرعامل و روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛ از اعضای تیم آمادگی جسمانی بانوان این شرکت که در مسابقات ورزشی چهارجانبه‌ بانوان دستگاه‌ها و نهادهای هم‌خانواده‌ی صنعت، معدن و تجارت استان (ویژه‌ی دهه‌ی فجر 1402) به مقام قهرمانی رسیدند، نیز تقدیر به عمل آمد.

1402/11/29

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی