سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب شد

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی”فرشادمقیمی” را به عنوان سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران معرفی و منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، عباس علی‌آبادی در حکم صادره آورده است: انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی دولتی و بخش خصوصی و با بهره‌گیری از توانمندی‌های بالفعل و بالقوه کشور،ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه‌ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و راهگشا، در جهت ایفای وظایف و تحقق اهداف و ماموریتهای سازمان و در خدمت به مردم و کسب و‌ کارها کوشا باشید.
فرشاد مقیمی متولد سال ۱۳۵۵، دانش آموخته رشته کارشناسی مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی، کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علم و صنعت و دکترای رشته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد تهران می‌باشد.
وی، سوابقی چون معاونت صنایع کوچک و معاونت برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مدیرعاملی ایران خودرو و معاونت صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت را در کارنامه کاری خود دارد.
از دیگر سوابق اجرایی مقیمی می‌توان به مدیریت برنامه ریزی راهبردی و بودجه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو)، ریاست انجمن بهره وری ایران، معاونت سازماندهی و امور پشتیبانی دبیرخانه کمیته پیشبرد بهره وری وزارت و راه و ترابری و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اشاره کرد.
گفتنی است که از دی ماه 1399 تاکنون علی رسولیان به عنوان معاون وزیر صمت، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مشغول به فعالیت بوده است.
همچنین رسولیان طی حکم صادره از سوی علی آبادی، به عنوان مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت به خدمات خود ادامه خواهد داد.
1402/04/21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی