افتتاح کلید خانه ۲۰ کیلوولت دایم و یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهید سلیمی

افتتاح کلید خانه ۲۰ کیلوولت دایم و یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهید سلیمی

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی ، کلید خانه ۲۰ کیلوولت دایم شهرک شهید سلیمی با اعتبار بالغ بر 450 میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی‌ و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی،مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان، فرماندار شهرستان آذرشهر و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی مورد بهره برداری رسید.

همچنین شرکت تکنو صنعت آذربایجان تولید کننده شیرآلات پلیمری صنعتی و کشاورزی مستقر در شهرک صنعتی شهید سلیمی با ایجاد اشغال برای 50 نفر نیز به بهره برداری رسید.

معاون سیاسی‌ واجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه بهره‌برداری از شرکت تکنو صنعت آذربایجان بیان کرد: تولیدکنندگان مجاهدین فی سبیل اللهی هستند که با ایجاد اشتغال باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و خانواده‌ها می‌شوند.

وی ادامه داد: اگر امروز احساس می‌کنیم که بدون وابستگی به کشورهای خارجی می‌توانیم به تکنولوژی‌های موردنیاز دست پیدا کنیم به برکت نظام جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است.

محمدی افزود: امروز شرکت‌های دانش‌بنیان ما در جایگاهی قرار گرفته‌اند که می‌توانند مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را حل کنند و این نشان از خودباوری و پیشرفت است.

محمدی همچنین با حضور در شهرک شهید سلیمی از چند واحد صنعتی و تولیدی بازدید و‌ از نزدیک با صاحبان صنایع و کارگران گفت‌وگو کرد.

1402/11/23

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی