بازدید معاون وزیر صمت از پروژه‌های زیرساختی شهرک‌های صنعتی فیروزکوه و دماوند 2 و اراضی شهرک صنعتی دماوند 1/بازدید از یک واحد تولیدی و پیگیری مشکلات تولیدکنندگان

بازدید معاون وزیر صمت از پروژه‌های زیرساختی شهرک‌های صنعتی فیروزکوه و دماوند 2 و اراضی شهرک صنعتی دماوند 1/بازدید از یک واحد تولیدی و پیگیری مشکلات تولیدکنندگان

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همزمان با سفر رئیس جمهور از پروژه‌های زیرساختی شهرک‌های صنعتی فیروزکوه و دماوند دو و همچنین اراضی شهرک صنعتی دماوند یک بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، “فرشاد مقیمی” معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران روز پنج شنبه به همراه “سعید صادقی” مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی شهرک صنعتی فیروزکوه بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که در حاشیه سفر رییس جمهور و هیات دولت به شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند صورت گرفت، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک، معاون برنامه ریزی اداره کل صمت استان تهران و جمعی از فعالان بخش خصوصی حضور داشتند‌.

معاون وزیر صمت در این برنامه از نزدیک در جریان روند تکمیل پروژه‌های زیرساختی شهرک صنعتی فیروزکوه قرار گرفت و برای رفع برخی موانع راهکارها و دستورات لازم را صادر کرد.

مقیمی پس از بازدید از شهرک صنعتی فیروزکوه، اراضی شهرک صنعتی دماوند یک را نیز مورد بازدید قرار داد.

وی در این برنامه نیز از نزدیک در جریان روند احداث شهرک صنعتی دماوند یک قرار گرفت و برای رفع برخی موانع دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، پس از بازدید از پروژه های عمرانی و زیرساختی شهرک صنعتی فیروزکوه و اراضی شهرک صنعتی دماوند یک، در ادامه پروژه‌های زیرساختی شهرک صنعتی دماوند دو را نیز مورد بازدید قرار داد.

مقیمی، در این برنامه از نزدیک در جریان روند تکمیل پروژه‌های زیرساختی و عمرانی شهرک صنعتی دماوند دو قرار گرفت و برای رفع برخی موانع، راهکارها و دستورات لازم را صادر کرد.

وی، همچنین از واحد تولیدی مهسان؛ تولیدکننده وسایل، ظروف و ابزار پلاستیکی نظافت مستقر در شهرک صنعتی دماوند دو بازدید کرد و از نزدیک در جریان مهمترین ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و همچنین مسایل و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.

1402/10/28

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی