ارائه خدمات مشاوره برای پیوند سرمایه گذار و صاحبان ایده/حمایت از ایده پردازی برای توسعه فناوری در صنعت

ارائه خدمات مشاوره برای پیوند سرمایه گذار و صاحبان ایده/حمایت از ایده پردازی برای توسعه فناوری در صنعت

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع و شهرک‌های صنعتی ایران در همایش استارت اپ دمو مخابرات و فناوری اطلاعات عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، این همایش در راستای رونق و جهش تولید در سال “مهار تورم و رشد تولید ” با حضور معاون صنایع کوچک سازمان صنایع و شهرک‌های صنعتی ایران، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مدیران ارشد استان البرز در سالن شهید رشیدی منطقه مخابراتی البرز برگزار شد.

«معاون صنایع کوچک سازمان صنایع و شهرک‌های صنعتی ایران» در این همایش مهمترین برنامه این سازمان را حمایت از صنایع کوچک، خرد و متوسط در کشور اعلام کرد و گفت: رسالت عمده در حمایت از صنایع کوچک، ارائه خدمات مشاوره برای پیوند بین سرمایه گذار و صاحبان ایده است.

«طهمورث لاهوتی اشکوری» با تاکید بر برنامه های سازمان، افزود: افزایش سهم صنعت در تولید ناخالص داخلی (GDP) کشور با تاکید بر توسعه صنایع کوچک، توسعه و تکمیل تمامی زیر ساخت های مورد نیاز و بهبود فضای کسب وکار صنایع کوچک کشور به عنوان عامل اثر گذار برای تبدیل ایده های فناورانه و از اهم برنامه های این سازمان است.

وی، اضافه کرد: ۹۴ درصد از صنایع کشور در زمره صنایع کوچک و خرد با نیروی انسانی کمتر از صد نفر هستند که توجه به آن ها جزو اولویت های این سازمان است.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: لازم است صنایع خرد و کوچک و متوسط بر اساس ساختارموجود در موضوع حمایتی در بخش توسعه فناوری، خدمات دریافت کنند و همچنین به لحاظ ساختار غیر قابل پیش بینی مالی نیز در قالب خدمات مشاوره ای از حمایت لازم برخوردار شوند.

لاهوتی اشکوری با ارزشمند شمردن برگزاری رویدادهای استارت آپ در ایران خاطر نشان کرد: فراهم کردن زمینه های لازم برای به هم رساندن سرمایه گذار و صاحبان ایده فرصت بزرگی در توسعه فناوری تلقی می شود و برگزاری این نشست ها، زمان و شرایط این اتصال را فراهم می کند.

وی با اعلام آمادگی برای برگزاری نشست های B2B  تصریح کرد: از صاحبان ایده دعوت می شود به عنوان ایده پرداز در این نشست ها حاضر شوند تا بتوانند از حمایت لازم سازمان صنایع و شهرک‌های صنعتی ایران، برخوردار و از این فرصتی که بین فناوران و کارگزارن ایجاد شده است در بخش های گوناگون خدمات دریافت کنند.

در این همایش یک روزه که با هدف تقویت ایده ها و روش‌های جدید، نوآورانه و خلاقانه در توسعه کسب و کارها وهمچنین حمایت از استارت آپ ها به عنوان بستر توسعه کارآفرینی نوین در راستای رونق و جهش تولید در سال “مهار تورم و رشد تولید ”  برگزار شد ۱۰ مقاله برتر توسط شرکت‌های استارت آپی در حوزه های شبکه نسل پنجم ، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا (lot ، Big data )، خودروهای متصل به شبکه هوشمند مورد بررسی قرار گرفت و سه مقاله با عناوین «سامانه مخابرات ابری هوشمند» ، «اتورو» و «هوریتا» به عنوان مقالات برتر انتخاب شدند.

1402/04/28

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی