ایجاد و توسعه خوشه‌های صنعتی در دستور کار است/ به حمایت تمام‌عیار از صنایع کوچک اهتمام ویژه ای داریم

ایجاد و توسعه خوشه‌های صنعتی در دستور کار است/ به حمایت تمام‌عیار از صنایع کوچک اهتمام ویژه ای داریم

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: صنایع کوچک با پویایی و فعالیت خوب زمینه خلق ارزش، ایجاد اشتغال و تولید ثروت را فرآهم می‌کنند و حمایت از ایجاد و توسعه خوشه‌های صنعتی را با جدیت دنبال می کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران،” فرشاد مقیمی” روز پنجشنبه در جریان سفر به استان خوزستان و در دیدار با “محراب حسینی” استاندار خوزستان، افزود: سیاست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در راستای حمایت تمام عیار از صنایع کوچک است.

وی، اضافه کرد: این صنایع کوچک هستند که با پویایی و فعالیت خوب می‌توانند زمینه خلق ارزش، ایجاد اشتغال و تولید ثروت را فرآهم کنند.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: حمایت از ایجاد و توسعه خوشه‌های صنعتی را با جدیت در برنامه‌های کاری خود داریم.

مقیمی تصریح کرد: در استان خوزستان برنامه ریزی‌های خوبی در حمایت از خوشه‌های صنعتی انجام شده است و این برنامه ها با اهتمام ویژه ای ادامه خواهد داشت.

همچنین استاندار خوزستان در این دیدار، اظهار کرد: خوشه‌های صنعتی ظرفیت بسیار مناسبی برای ایجاد اشتغال هستند و حمایت از خوشه های صنعتی باید از برنامه‌های جدی سازمان صنایع کوچک باشد.

 “محراب حسینی” افزود:  در استان خوزستان به دلیل شرایط مناسبی که وجود دارد ظرفیت بسیار مطلوبی برای ایجاد و رشد خوشه‌های صنعتی وجود دارد. آموزش به افراد مختلف هم در رشد خوشه‌های صنعتی بسیار موثر است.

وی، تصریح کرد: خوزستان با دارا بودن چندین مرز خاکی و آبی می‌تواند برای صنایع کوچک که تولیدات مختلفی دارند شرایط خوبی را برای صادرات بوجود آورد.

1402/06/30

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی