بازدید سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست/ اهتمام جدی برای تکمیل زنجیره ارزش و تامین مواد اولیه مورد نیاز واحدهای صنعتی

بازدید سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست/ اهتمام جدی برای تکمیل زنجیره ارزش و تامین مواد اولیه مورد نیاز واحدهای صنعتی

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازدید کرد و مسایل مرتبط با تکمیل زنجیره ارزش و تامین مواد اولیه مورد نیاز واحدهای صنعتی را مورد پیگیری قرار داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، فرشاد مقیمی عصر سه‌شنبه با حضور در نمایشگاه بین‌المللی تهران از غرفه‌های واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی در نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید از نزدیک در جریان مهم‌ترین دغدغه‌ها، مسائل، مشکلات و همچنین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فعالان اقتصادی این حوزه قرار گرفت و برای رفع برخی موانع راهکارها و دستورات لازم را ارائه داد.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در بازدید از غرفه شرکت بازرگانی پتروشیمی(PCC) و دیدار با “محمد ملک‌شاهی” مدیرعامل شرکت، رشد تولید را از اولویت‌ها و ضرورت‌ها دانست و تامین منابع مالی واحدهای تولیدی، رفع ناترازی‌ها و موانع را مورد تاکید قرار داد.

مقیمی، همچنین بر نقش شرکت بازرگانی پتروشیمی(PCC)  در تامین مواد اولیه مورد نیاز واحدهای صنعتی تاکید کرد و افزود: در این راستا آمادگی همکاری و پیگیری مسایل و مشکلات پیش رو را داریم تا شرکت بازرگانی پتروشیمی نقش خود را در تامین مواد اولیه مورد نیاز واحدهای صنعتی با قدرت بیشتری دنبال کند.

شرکت بازرگانی پتروشیمی، صادرکننده نمونه محصولات پتروشیمی به بیش از ۶۰ کشور دنیا می‌باشد.

وی همچنین از غرفه‌های انجمن تخصصی صنایع همگن پلاستیک استان البرز که به همت شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز برپا شده بود، بازدید کرد.

شرکت دانش بنیان کیمیاران ؛ تولید کننده افزودنی‌های صنایع پلیمری و صادرکننده به بیش از ۲۰ کشور دنیا، پارسا پلیمر شریف(PPS) و کاسپین لوله طبرستان(دانش بنیان) از دیگر واحدهای تولیدی بودند که مورد بازدید قرار گرفتند.

 سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین از اتحادیه سراسری تعاونی‌های تامین نیاز صنایع پایین‌دستی پتروشیمی به عنوان بزرگترین نهاد غیردولتی و تنها تشکل فراگیر صنایع پایین‌دستی پتروشیمی بازدید به عمل آورد و در جریان مهم‌ترین دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

مقیمی را در این بازدید، جمعی از معاونان و مدیران سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و فعالان اقتصادی بخش خصوصی همراهی کردند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست از روز یکشنبه، ۲۶ شهریورماه به‌مدت چهار روز(تا 29 شهریورماه) با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر می‌باشد.

1402/06/29

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی