برگزاری نشست اعضای فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار با سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران

برگزاری نشست اعضای فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار با سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران

در تداوم همگرایی با تشکل‌های بخش خصوصی صورت گرفت:

اعضای فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران و تشکل های زیرمجموعه با سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، “فرشاد مقیمی” در این جلسه که به درخواست فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران در محل سالن جلسات سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد،  با جمعی از اعضا و تشکل های زیرمجموعه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

“محمود اولیائی” رئیس هیأت مدیره فدراسیون مذکور ضمن معرفی توانمندی‌های این فدراسیون و تشکل های زیرمجموعه نسبت به ارائه خدمات قابل ارائه توسط این فدراسیون به صنایع کوچک و متوسط اعلام آمادگی کرد.

همچنین در این جلسه هر یک از اعضاء به معرفی و بیان دیدگاه های خود در خصوص قابلیت‌های همکاری پرداختند.

“طهمورث لاهوتی اشکوری” معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز به بیان اهداف و برنامه های سازمان به ویژه در حوزه خدمات توسعه کسب و کار پرداخت.

“فرشاد مقیمی” سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ضمن ابراز علاقمندی نسبت به استمرار جلسات با فدراسیون و اعضای آن به موضوعاتی از قبیل حمایت‌های سازمان از صنایع کوچک اشاره کرد و از فدراسیون خواست تا در این زمینه ها اعلام نظر کند.

«فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب‌وکار ایران‌» یکی از چهارده فرا‌تشکل بخش‌خصوصی کشور است. هدف از تشکیل این فدراسیون هم‌افزایی بین تشکل‌های حوزه ارائه خدمات در زمینه‌های فنی و مهندسی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری، منابع انسانی، مشاوره مدیریت، حسابداری و حسابرسی، ریسک، سیستم‌ها و روش‌ها، تضمین کیفیت، تعالی سازمانی، حاکمیت شرکتی، بهره‌وری، بازرگانی و بازاریابی و… به‌منظور توسعه توانمندی‌های علمی و عملیاتی بخش‌خصوصی و کمک به بهبود فضای کسب‌وکار کشور است.

1402/06/27

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی