کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی
تداوم همگرایی با تشکلهای بخش خصوصی برای توسعه صنایع کوچک مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی؛
به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، “طهمورث لاهوتی”معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در خصوص این نشست ضمن تاکید بر تقویت ارتباط تشکل های بخش خصوصی با سازمان، افزود: پیرو تفاهم نامه همکاری منعقده میان سازمان و خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، موضوعات و مشکلات مربوط به دریافت پایان کار، سند رسمی زمین، جرایم و همکاریهای دوجانبه در زمینه آموزش تخصصی شاغلین واحدهای صنعتی، خدمات مشاوره ای به واحدهای صنعتی و برگزاری نمایشگاه ها و استفاده از ظرفیتهای خانه صمت به منظور توسعه صنایع کوچک مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در این نشست ضمن بررسی موضوعات مطرح شده، راهکارهای رفع مشکلات موجود تشریح و مقرر شد با برگزاری جلسات مستمر و منظم میان خانه های صمت استان ها با شرکت شهرکهای صنعتی استان ها، نسبت به رفع مشکلات صنایع مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان مربوطه و اجرای دقیق و کاربردی مفاد تفاهم نامه فی مابین اقدامات لازم صورت پذیرد.
همچنین مقرر شد از ظرفیت و کمکهای خانه صمت ایران به منظور تقویت مفاد قانونی برنامه 5 ساله توسعه هفتم در جهت کمک به توسعه صنایع کوچک و متوسط و تسهیل امور آنها استفاده شود.
شایان ذکر است که چهارمین جلسه کمیسیون پایش محیط کسب و کار، خانه صنعت، معدن و تجارت ایران روز چهارشنبه 9 شهریور 1402 برگزار شد. در این جلسه مقرر شده بود تا کلیه اعضای این کمیسیون و اعضای خانههای صمت کشور نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مشکلات و چالشهای موجود در شهرکهای صنعتی جمع بندی و اهم موضوعات و مشکلات احصاء شده را در نشستی به مسئولان سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران جهت پیگیریهای لازم ارائه دهند که نشست امروز در این راستا برگزار شد.
1402/06/20
حدود ۴۰ درصد ظرفیت تولید کشور معطل است که باید با اقدام جهادی راه اندازی و فعال شود/ راه اندازی کارگاههای کوچک و زودبازده میتواند یک مجموعه عظیم را به کار اندازد/ اهمیت حمایت قانونی، حقوقی، قضایی و مالی از کارآفرینان و سرمایه گذاران در استانها حجتالاسلام والمسلمين سيد ابراهيم رئيسي روز چهارشنبه در نشست […]
اگر چه اعتماد و همکاری بین کمپانیها، از مهترین عوامل موفقیت شهرکهای اکوصنعتی است اما ارزش افزوده اقتصادی و منافع شرکتها نیز یک فاکتور بسیار اساسی در این خصوص محسوب میشود. طبق بررسیهای بعمل آمده، کاهش هزینهها و افزایش سود بیشتر، از قویترین انگیزههای کمپانیها برای توسعه پارکهای اکو صنعتی میباشد. در دسترس بودن مواد […]
بخش مهمی از فراگرد اقتصادهای نوظهور وابسته به بنگاههای اقتصادی کوچک است و این واحدها بیشترین حجم اشتغال و تولید ناخالص ملی را به خود اختصاص دادهاند. به استناد آمار و اطلاعات نهادهای بینالمللی، از جمله بانک جهانی، واحدهای کوچک و متوسط صنعتی (Small & Medium Enterprises) یا SME که کسب و کار خانوادگی نیز […]
کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی
دیدگاهتان را بنویسید