زیرساخت‌های شهرک صنعتی خرامه تکمیل می‌شود/نگاه ویژه به توسعه صنعتی و اشتغال پایدار در شهرک‌های صنعتی مناطق محروم

زیرساخت‌های شهرک صنعتی خرامه تکمیل می‌شود/نگاه ویژه به توسعه صنعتی و اشتغال پایدار در شهرک‌های صنعتی مناطق محروم

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در جلسه بررسی مشکلات شهرستان خرامه با حضور وزیر صمت:

زیرساخت‌های شهرک صنعتی خرامه تکمیل می‌شود/نگاه ویژه به توسعه صنعتی و اشتغال پایدار در شهرک‌های صنعتی مناطق محروم

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از برنامه ریزی برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی خرامه خبر داد و گفت: این شهرک صنعتی بسترساز استقرار صنایع کوچک و متوسط و اشتغال پایدار در این شهرستان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، “فرشاد مقیمی” در حاشیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان خرامه که همزمان با سفر رییس جمهور به استان فارس  و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، افزود: توجه به شهرک‌های صنعتی مناطق محروم نظیر شهرک صنعتی خرامه  در برنامه این سازمان قرار دارد و در تخصیص اعتبارات زیرساختی این موضوع مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی، با اشاره به اینکه با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت آسفالت خیابان‌های اصلی شهرک صنعتی خرامه در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی فارس قرار گرفته است، اضافه کرد: این طرح تا سه ماه آینده اجرا می‌شود.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، همچنین بر حمایت از سرمایه گذاران در شهرک صنعتی خرامه در راستای کمک به توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های تولید در شهرک صنعتی خرامه، افزود: در بخش اعتبارات  زیرساختی نیز نگاه ویژه ای به این شهرک صنعتی شده است و طرح‌های مختلفی نظیر شبکه فاضلاب، روشنایی معابر، شبکه داخلی گاز و شبکه داخلی آب با اعتبار ۲۰میلیارد تومان در دو سال اخیر به بهره برداری رسیده است.

“سید مصطفی هاشمی” اضافه کرد: ۳طرح زیرساختی جدید نظیر جدول گذاری، آسفالت، تکمیل شبکه برق نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی، با بیان اینکه سرمایه گذاری در  شهرک صنعتی خرامه با توجه به افق توسعه شهرستان، توسعه و تکمیل راه های مواصلاتی، استقرار صنایع بزرگ نظیر سیمان و فولاد و فاصله نزدیک با مرکز استان، از آینده مناسب و توجیه فنی و اقتصادی مناسبی برخوردار است، ادامه داد: هم اینک بخش زیادی از ظرفیت استقرار واحدها در این  شهرک صنعتی تکمیل شده و تاکنون 120قرارداد سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی منعقد شده و 36هکتار زمین صنعتی  نیز واگذار شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس، تصریح کرد: درحال حاضر ۹واحد بهره بردار با ۲۰۰نفر اشتغال نیز در مرحله فعالیت است.

هاشمی خاطرنشان کرد: با توجه به افق توسعه صنعتی در شهرستان و بسترسازی برای جذب سرمایه گذاری سرریز مرکز استان، طرح توسعه شهرک صنعتی به مساحت ۳۰۰هکتار نیز درمرحله پیگیری است که باالحاق به مساحت ۹۷ هکتاری، مجموع مساحت شهرک صنعتی به ۳۹۷هکتار افزایش خواهد یافت.

وی، همچنین از تخصیص ۲۵لیتر بر ثانیه تخصیص آب از خط انتقال درودزن خبر داد و گفت: گام‌های موثری برای ارتقا و توسعه کمی و کیفی زیرساخت ها برداشته شده است که این روند تداوم دارد.

1402/07/21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی