تمرکز برتولید ظرفیت‌های جدید صنعتی را در استان تهران فراهم می کند

تمرکز برتولید ظرفیت‌های جدید صنعتی را در استان تهران فراهم می کند

استاندار تهران گفت: تمرکز بر تولید ظرفیت‌های جدید صنعتی را در استان تهران فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری ظهر دوشنبه در حاشیه برنامه دوشنبه‌های صنعتی که در بازدید از واحدهای تولیدی ری و با همراهی محمد علی‌مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران و دیگر مسئولان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دوشنبه‌های صنعتی و تولیدی تلاش می‌کنیم از تولیدات استان که قابلیت لازم را دارند بررسی میدانی جهت رفع مشکلات داشته باشیم.

وی با اشاره به بازدید از دو کارخانه در شهرستان ری افزود: این دو کارخانه سهم بسزایی در تولید، ارزآوری و اشتغالزایی دارند که در جلسه ستاد تسهیل مشکلات آنها در فرمانداری ری رسیدگی می‌شود.
استاندار تهران عنوان کرد: در این دو کارخانه بالغ بر ۸۰۰ نفر نیروی کار مشغول هستند و در میان نیروی کار آنها، افرادی که توانمندی جسمی ندارند یا در حبس بوده‌اند، نیز حضور دارند که نشان می‌دهد همه افراد با هر نگاه، توان و تخصصی قابلیت حضور در محیط‌های تولیدی را دارند.

فخاری سپس گفت: طرحی هدفمند برای توسعه فعالیت‌های تولیدی باید در دستورکار باشد و تفاوت جریان تولید و جریان تجارت محسوس شود، بر این اساس خروجی جلسات باید منجر به این شود که به جای سرمایه گذاری در امر تجارت و واردات، اعتبارات را صرف تولید کنیم که اشتغال‌زا می‌باشد و به استقلال اقتصادی کشور کمک می‌کند.

وی با اشاره به لزوم تمرکز به بخش تولید تصریح کرد: با تمرکز بر تولید، ظرفیت‌های جدید و نوآورانه‌ای در حوزه صنعت به دست می‌آید و جوانان در رشته‌های مختلف در مسیر تحصیل هدفمند می‌شوند و در نهایت به افزایش تولید، استقلال اقتصادی کشور و کاهش تورم منجر می‌شود.

استاندار تهران به لزوم تلاش برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: باید در میدان شعار سال را محقق کنیم که برگزاری دوشنبه‌های صنعتی در این راستا است.

۹ مرداد ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی