حضور وزیر صمت به همراه مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در پای صندوق اخذ رای شهرک صنعتی شمس آباد

حضور وزیر صمت به همراه مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در پای صندوق اخذ رای شهرک صنعتی شمس آباد

فرشاد مقیمی، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به همراه عباس علی آبادی، وزیر صمت در پای صندوق اخذ رای شهرک صنعتی شمس آباد حضور یافت و رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، فرشاد مقیمی صبح امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ به همراه عباس علی آبادی وزیر صمت برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شعبه سیار اخذ رای شهرک صنعتی شمس آباد حاضر شد و در کنار صنعتگران، فعالان اقتصادی و کارگران رای خود را به صندوق انداخت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مجلس شورای اسلامی، با وضع قوانین راه را برای حرکت تولید و اشتغال، هموار یا ممکن است دشوار کند بنابراین انتخاب خوب و اصلح می‌تواند بسیار موثر باشد.

“عباس علی آبادی” افزود: از همه مردم به ویژه صنعتگران و اصناف دعوت می‌کنم فرصت امروز را از دست ندهند و با انتخاب اصلح، در تعیین شرنوشت کشورشان مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات و فرصت تعیین سرنوشت کشور به دست مردم همیشه و در همه جای دنیا مهیا نیست افزود: جمهوری اسلامی، این افتخار را داشته که از بدو تاسیس بر اساس رای مردم ایجاد شده و مسیر را ادامه داده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی، محصول خون شهدا، تلاش و زحمات همه کسانی است که جان و مال شان را وقف این راه کرده اند.

علی آبادی گفت: قانون، قانونگذاری و نهاد قانون گذاری، در جمهوری اسلامی بسیار پر اهمیت است لذا حضور پر شور سر صندوق‌های رای و انتخاب اصلح، می‌تواند پایه‌های نظام اسلامی را محکم‌تر از گذشته کند.

وزیر صمت بیان کرد: ان شاء‌الله با تلاش و دقت، انتخاب مناسبی داشته باشیم تا بتوانیم مسیر آینده را همواره کنیم.

1402/12/11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی