راه اندازی 20 واحد تولیدی و صنعتی در شهرکهای صنعتی اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز استان؛ علایی افزود: برای راه‌اندازی این واحد‌های تولیدی و صنعتی، ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و مصمم هستیم تا پایان سال هم واحد‌های تولیدی جدید بعلاوه واحد‌های تولید غیرفعال و راکد را راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افزود: سال گذشته بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تامین زیرساخت‌های شهرک صنعتی استان هزینه شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بهسازی و آسفالت هفت خیابان شهرک صنعتی ۲ اردبیل با اعتباری بالغ بر۲۰۰ میلیارد ریال، آماده‌سازی معابر ۶۰ هکتار از فاز سوم شهرک صنعتی ۲ اردبیل با اعتباری بالغ ۷۰۰ میلیارد ریال، اجرای پست برق ۶۳ کیلو ولت شهرک صنعتی ۲ اردبیل با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال، تکمیل مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی ۲ اردبیل با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال را از برنامه‌های در دست اجرا در شهرک صنعتی استان اعلام کرد.

وی بیان کرد: در سال جاری شبکه توزیع آب، ۶۰ هکتاری شهرک ۲ اردبیل با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال و طرح آبرسانی ناحیه صنعتی پارس‌آباد با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

علایی همچنین گفت: در سال جاری هم جدول‌بندی و آسفالت معابر ناحیه صنعتی پارس‌آباد با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال، شبکه روشنایی نواحی صنعتی مشگین‌شهر و رضی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و مخزن زمینی ۵۰۰ مترمکعبی ناحیه صنعتی رضی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی از شروع عملیات اجرایی ناحیه صنعتی اصلاندوز با اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: امسال جدول‌گذاری و زیرسازی معابر ناحیه صنعتی هشجین هم با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

۲۸ مرداد ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کانون تبلیغاتی گلدیس تبریز، مجری بانک اطلاعاتی و نقشه گرافیکی شهرک های صنعتی